Monday, February 28, 2011

Makeup untuk Scars Jerawat - Menyembunyikan seperti Engkau Heal

Jerawat adalah keadaan yang merosakkan dan mengganggu, dan pesakit yang paling lama untuk hari saat kulit mereka jelas itu. Tapi banyak pesakit mencapai kulit jerawat yang jelas hanya untuk mencari diri mereka tertinggal dengan selepas mengecewakan - bekas jerawat. Sementara bekas luka banyak orang akan memudar secara signifikan dengan waktu, kebanyakan pesakit akan ingin mulai menikmati kulit mereka dengan segera diperbaiki. Untungnya, ada makeup bagus untuk bekas jerawat yang sedia yang boleh mengimbangi penampilan kulit anda, memberi anda kulit yang cerah dan jelas bahawa anda telah menunggu begitu lama untuk semua. Ada pelbagai makeup pakar untuk bekas jerawat yang sedia, tetapi banyak orang akan mendapati bahawa makeup biasa, diterapkan dengan betul, akan melakukan kerja baik begitu.

Jika anda sudah mempunyai sejarah kulit buruk, selalu bijaksana untuk memilih ringan, tidak berminyak membuat produk - ada berbagai macam yayasan dan serbuk sedia untuk kulit sensitif, dan kelainan ubat banyak, sebaiknya anda merasakan kulit anda masih memerlukan sedikit bantuan tambahan dalam menjaga jelas. Ingat bahawa bekas luka anda akan meringankan dengan berjalannya waktu, tetapi jika luka gelap membuat anda merasa sangat sedar diri maka ada pilihan yang baik khusus membuat untuk bekas jerawat yang sedia yang juga boleh digunakan untuk menutup jenis bekas luka dan tanda lahir. Jika anda ingin tangan pertama beberapa tips untuk meminimumkan paparan bekas luka anda, kemudian manjakan diri anda dengan makeover di salah satu kedai tempatan anda ubat make up counter. Para profesional akan menunjukkan anda bagaimana untuk menggunakan produk mereka untuk pujian terbaik kulit anda sendiri.

Jika anda merasa bahawa menggunakan makeup untuk bekas jerawat anda sama sekali tidak cukup, maka ada cara menyingkirkan bekas jerawat. Dermabrasion adalah rawatan popular di kalangan pesakit bekas jerawat, dan dapat membantu mengurangkan penampilan bekas luka diadu secara signifikan. Prosedur melibatkan Scraping cahaya dari lapisan paling atas kulit, dan sementara itu boleh berkesan, proses awalnya akan menghasilkan kulit yang tampak sangat mentah. Keperluan terutama penjagaan kulit halus selepas prosedur ini dan kebanyakan doktor akan menyarankan bahkan penggunaan riasan kamuflase selepas dermabrasi. Hal ini dapat mengecewakan bagi banyak pesakit yang telah menghabiskan masa terlalu banyak dengan kulit buruk, jadi sebelum sign up prosedur pastikan yang bernilai kemungkinan menyingkirkan bekas jerawat anda. Make up untuk bekas jerawat bisa sama berkesan.