Monday, February 28, 2011

MAKANAN ALAMI YANG MENYEBABKAN JERAWAT!

Mendengar bahawa beberapa makanan alami benar-benar mendorong dan mempromosikan jerawat bukanlah sesuatu yang biasa kita dengar. Ada yang bilang, "itu tidak mungkin!" Tapi itu benar.

Ada beberapa makanan semulajadi yang benar-benar menyebabkan noda dan jerawat - terlepas dari apakah anda seorang remaja atau dewasa. Jerawat boleh berlaku di orang dewasa mahupun remaja dan ada beberapa cara kita dapat menghindarinya - walaupun syarikat farmasi dan ubat akan memberitahu anda sebaliknya.

Syarikat-syarikat ubat menduduki industri dolar bilion dan ada banyak wang yang akan dibuat. Apa masyarakat tidak tahu adalah menguntungkan bagi syarikat kerana itu membuat kami datang semula untuk rawatan lebih - yang terus untuk memberi makan industri ini sangat besar.
Tapi apa banyak orang dengan jerawat juga tidak menyedari bahawa apa yang kita makan benar-benar boleh mempunyai kesan besar pada kulit kita. Apa ertinya ini bagi kita? Ini bermakna lebih sedikit wang yang dihabiskan untuk ubat-ubatan dan rawatan dan lebih banyak masa yang dihabiskan untuk menikmati hidup.

Tutup Hubungan antara Makanan dan Jerawat:

Tahukah anda bahawa mangga, bagel, kentang, popcorn, betik, dan banyak yang lain "alami" makanan (yang saya tidak akan bercerita tentang di sini) benar-benar menyebabkan jerawat? Memang benar. Makanan ini merangsang keradangan-makanan yang menimbulkan masalah seperti kenaikan pesat di kadar gula darah. Hal ini menyebabkan letupan peradangan pada tahap sel. Pada dasarnya, sebagai insulin meningkat kami, ini menyebabkan keradangan meningkat di seluruh tubuh kita.

Sangat penting bahawa kita tetap makan makanan anti-inflamasi seperti epal, oatmeal, ikan yoghurt, dan seledri (untuk beberapa nama). Ada tan lebih tetapi anda hanya akan belajar bahawa dengan melawat www.acne-secrets.com. Di sana saya akan berkongsi dengan anda makanan rahsia yang benar-benar melakukan menyebabkan jerawat. Saya juga akan berkongsi dengan anda resipi dan makanan alami yang benar-benar berhenti mati jerawat! Tidak lebih mahal ubat ...

Anda akan menemui rahsia yang tepat di dapur anda sendiri! Sungguh ... itu semua dalam apa yang anda makan. Saya akan memberi anda jerawat-rahsia yang akan mengubati jerawat anda. Anda akan takjub!

Ingat, kesihatan dan kesejahteraan adalah tanggung jawab anda. Jaga kulit anda. Ini akan mencintai anda untuk itu!