Monday, February 28, 2011

Alam dan Terapi Diet untuk Jerawat

Jawapan khas ubat moden untuk wabak jerawat termasuk antibiotik, pengeringan agen, pengupas kulit dan dalam beberapa kes ubat yang sangat beracun dan kuat Accutane TM. Semua ini biasanya akan bekerja untuk masa yang singkat, tapi akhirnya, jika penyebab asli jerawat tidak ditangani dan dirawat, kembali jerawat, biasanya lebih kuat dan lebih luas dari sebelumnya.

Banyak teori umum mengenai kemungkinan penyebab jerawat titik ke keluaran tidak tepat racun. Seperti kulit adalah organ terbesar dari tubuh, hal ini membantu untuk menghilangkan racun dan sisa melalui keringat jika ginjal dan hati yang terbeban. Ketika diet seseorang tidak sihat, hormon mereka keluar dari keseimbangan atau kulit mereka tersumbat, jerawat biasanya salah satu gejala bendera merah.

Dalam menggunakan terapi alami untuk merawat jerawat, titik fokus rawatan adalah untuk mengurangkan jumlah racun yang perlu dikeluarkan, keseimbangan hormon, dan secara umum, membawa tubuh kembali seimbang. Semua hal di atas dapat ditetapkan melalui diet, herbal dan suplemen nutrisi yang lain.

Vitamin dan terapi mineral adalah tempat yang baik untuk memulakan dalam usaha untuk menjernihkan kes jerawat. tambahan Penting untuk diet meliputi asam lemak esensial, picolinate kromium, dan seng. Pelbagai vitamin seperti vitamin A, B kompleks dengan tambahan B3, vitamin C dengan bioflavonoid, vitamin D3, dan Vitamin E juga membantu dalam menyokong tubuh sambil bekerja untuk datang kembali seimbang.

Terapi Herbal meliputi setiap ramuan yang berfungsi untuk detoksifikasi hati dan buah pinggang. Contohnya termasuk akar Burdock, daun dandelion, milk thistle dan semanggi merah. akar Burdock dan semanggi merah juga membantu dalam membersihkan darah yang merupakan bahagian penting dari terapi secara keseluruhan untuk mengurangkan wabak jerawat. Untuk tuntutan balancing hormon banyak yang berry pohon suci bekerja sangat berkesan.

Terlepas dari jenis rawatan yang anda memutuskan untuk menggunakan, selalu menyemak dengan doktor anda terlebih dahulu tentang terapi alami anda ingin mencuba.