Monday, February 28, 2011

formula Alam smoothie untuk menghentikan sembelit dan jerawat

Ini adalah cara untuk membina smoothie alami yang boleh menghentikan sembelit, mengurangkan jerawat, memperbaiki kulit anda dan memberi anda lebih banyak tenaga. Pangkalan smoothie adalah lumpur cair yang boleh digunakan untuk menambah bahan lebih alami.

Pangkalan cair boleh dibuat dari berbagai jus segar atau beras, gandum, atau susu almond. Saya tinggal jauh dari susu kerana susu mencipta lapisan lendir di sepanjang gastrointestinal. Pilih dan campuran salah satu cecair seterusnya dan tuangkan ke dalam pengisar.

Jus - epal, nanas, jeruk, jeruk keprok
Susu - nasi mimpi, susu gandum, susu almond

Saya menggunakan kombinasi mimpi beras 40%, 40% susu almond, dan jus epal 20%. Anda boleh menggunakan kombinasi yang anda suka. Kadang-kadang saya mungkin akan menggunakan semua mimpi beras. kali lain saya akan campuran susu almond 75% dengan 25% jus epal segar.

Semua jus ini memberikan cairan usus anda untuk membantu sembelit stop.

Sesame Susu

Anda juga boleh membuat susu bijan dan menggunakan ini dalam smoothies anda.

Dalam bukunya, Blending Magic, Bernard Jensen, Ahli Gizi, memiliki resep bagus nyata untuk susu bijan.

"Saya percaya bahawa biji bijan adalah salah satu yang terbaik. Ini adalah minuman indah untuk berat badan dan untuk pelincir saluran usus. adalah nilai gizi yang luar biasa, kerana tinggi protein dan mineral. Ini adalah benih yang digunakan begitu banyak sebagai makanan pokok di Arab dan India Timur.

Blend selama 1 - 1 1 / 2 minit untuk membuat halus,

· 2 cawan air suling
· 1 / 4 cup Sesame Seed
· 2 sudu makan Susu Bubuk Kedelai "

Di tempat 2 cawan menggunakan air suling 1 cawan air dan 1 cawan beras dari mimpi rendah lemak dan biarkan 2 sudu makan serbuk susu soya. Ini akan membuat minuman ini kurang Penggemukan. Saya lebih suka untuk tidak memberikan susu soya anak-anak atau produk soya kerana estrogen mereka meniru ciri-ciri.
Pisang Base

Selanjutnya aku selalu dimasukkan ke dalam pisang. Hal ini memberikan ketebalan cecair sedikit lebih. Juga pisang tinggi kalium dan mineral yang lain. Mereka mengandungi serat sedikit dan namun tidak membuat sembelit ketika digunakan dengan buah-buahan serat yang lain. Gunakan pisang yang tidak dapat dilihat kerana pada saat ini mereka cukup matang dan lebih menggemukkan.

Aku membeku pisang jadi ketika aku keluar dari yang segar saya boleh menggunakan yang beku.
Bahan Utama

Selanjutnya saya memilih buah yang akan menjadi bahan utama. Saya menggunakan strawberi ketika mereka berada di musim, jika anda mempunyai buah organik segar, maka ini adalah cara terbaik untuk membuat smoothie anda. Apa yang saya lakukan adalah buah beku selama musim sehingga saya dapat memiliki beberapa buah ini agak lama daripada menjalankan bermusim tersebut. Jika buah organik, gunakan buah utuh tanpa pengelupasan. Seluruh buah-buahan banyak mengandungi serat yang akan membantu anda berhenti sembelit.

Pilih daripada buah-buahan yang sedang musim.

· Alpukat
· Blewah
· Peach, mangga, betik
· Nanas, aprikot, epal
· Stroberi, blueberry, raspberry
Gambar
· Kering plum, pic, aprikot, ara


Nutrisi untuk Tambah ke Base Smoothie anda

Setelah anda mempunyai smoothie asas anda, anda boleh menambah nutrisi lain yang akan menyediakan anda dengan serat tambahan, minyak, vitamin, mineral dan nutrisi lain.

Berikut ini adalah persiapan dari beberapa bahan yang boleh anda tambah ke smoothies anda. Tambah hanya 2-3 bahan lain sehingga rasa smoothie anda tidak bisa atau tidak biasa kompleks. Tetapi dapat melakukan percubaan dengan nutrisi yang berbeza yang anda ingin tambah.

· Almond
· Bit Juice serbuk
· Black tali molase
· Capra mineral whey
· Suling air Es batu
Gambar Juice sirap
· Flaxseed dan minyak biji rami
· Madu, sirap beras
· Lecithin butiran
· Powder vitamin C
· Kismis
· Nasi atau oat bran
· Biji bijan
· Biji bunga matahari, biji labu
· Tanaman kuman

Membuat smoothies menyenangkan dan gizi. Setelah anda membuat bubur asas, maka anda boleh menambah banyak bahan alam yang lain akan memberi tenaga, sembelit berhenti, jerawat yang jelas, dan memberikan banyak manfaat kesihatan yang lain.