Monday, February 28, 2011

Laser: The Terminator Jerawat Ultimate?

Jerawat benar-benar sebuah masalah besar bagi siapa saja yang menderita dari itu! Ini adalah masalah utama bagi hampir semua remaja, tidak hanya di negara ini, tetapi juga di seluruh bahagian dunia. Semua orang ingin membuangnya! Bahkan, ada berbagai hal yang benar-benar dapat membantu anda menyembuhkan itu. Anda boleh membuat pasta atau topeng dari pelbagai jenis tanaman dan rempah-rempah atau hanya membeli produk non-resep di toko terdekat. Namun, anda perlu tahu bahawa ini hanya bertujuan untuk menangani masalah jerawat ringan sampai sedang. Jadi, ketika produk ini dan prosedur yang tidak berfungsi baik untuk anda, disarankan untuk melihat dan berunding dengan doktor untuk nasihat.

Ada benar-benar kes yang ekstrim saat jerawat tidak boleh diubati hanya dengan ubat sendiri. doktor anda boleh menawarkan ubat yang lebih kuat, atau ia boleh menyarankan pilihan lain yang baik - laser jerawat. Pada hari ini kita, teknologi mengubah dunia kita lebih cepat dari yang kita fikirkan! Melalui kemajuan ilmu pengetahuan, kita sekarang dapat mengambil keuntungan dari teknologi LASER lebih lanjut dalam operasi perubatan. ahli kesihatan mengatakan bahawa menjalani rawatan LASER jerawat adalah salah satu yang paling maju dan, mungkin, rawatan yang paling berkesan yang boleh anda harus benar-benar menyingkirkan jerawat hari ini. Prosedur ini luar biasa pasti akan memberi harapan kepada orang-orang yang sangat menderita dengan jerawat mereka. Kami telah menggunakan rawatan LASER pada jerawat parut berjaya selama bertahun-tahun, namun benar-benar suatu terobosan untuk digunakan dalam mengubati jerawat yang ada. Pertanyaannya sekarang adalah bagaimana bisa jerawat rawatan LASER benar-benar menyembuhkan jerawat? Adakah selamat dan berkesan?

Bagaimana bisa?

Jerawat LASER Perubatan dilakukan dengan menerapkan kesan terma atau panas yang melampau pada kelenjar sebaceous untuk merosakkannya. Pengajian membuktikan bahawa peralatan laser digunakan dalam operasi sebenarnya dapat melakukan empat rawatan dalam interval satu bulan. Statistik menunjukkan bahawa 16 daripada 17 pesakit mendapat kejayaan 100% pada kliring wajah. Uji melalui biopsi kulit akan selepas operasi mendedahkan bahawa kelenjar sebaceous menunjukkan perubahan yang disebabkan oleh induksi panas, mengurangkan pengeluaran minyak. Segera bukti bahawa rawatan LASER jerawat adalah mengambil kesan postive!

Dua Jenis LASER

Dalam melakukan rawatan LASER jerawat, doktor benar-benar menggunakan dua jenis laser. Salah satu jenis berurusan dengan penghambatan pertumbuhan bakteria yang menyebabkan masalah kulit, sementara yang lain dibuat untuk bekerja dengan kelenjar sebaceous untuk mengurangkan pengeluaran minyak di bahagian-bahagian tertentu dari tubuh terutama wajah.

Masih Dalam penyiasatan

Bahkan jika sudah terbukti berjaya di benar-benar membanteras jerawat anda, doktor mengakui bahawa jerawat LASER Perubatan masih dalam kajian untuk lebih lanjut mempelajari pengaruh pendek dan jangka masa. Dengan demikian, masih belum sedia untuk banyak digunakan untuk semua orang. Para pesakit juga harus tahu bahawa insurans tidak termasuk dalam rawatan LASER jerawat dan bahawa tidak semua negara dapat membezakan yang ada dan yang tidak dibenarkan untuk melakukan operasi menggunakan LASER. pakar perubatan juga memberi amaran bahawa prosedur yang memerlukan penggunaan LASER harus dilakukan oleh doktor ahli. Hal ini juga menyarankan bahawa anda perlu meminta kelayakan salah satu yang akan melakukan operasi sebelum menjalani rawatan LASER jerawat.

Berapa banyak? untuk berapa lama?

Doktor anda mungkin mengatakan bahawa anda mengalami jerawat LASER Perubatan untuk sekitar 5 bulan, satu rawatan setiap bulan, dalam rangka untuk mendapatkan hasil yang memuaskan. Namun, jika jerawat muncul kembali, jerawat rawatan LASER tambahan dilakukan secara berkala akan diperlukan.

Bagaimana rasanya?

Anda mungkin bertanya-tanya bagaimana rasanya menjalani prosedur. Yah, kebanyakan pesakit mengatakan bahawa perlakuan LASER jerawat akan memberikan sensasi rubberband seperti selama operasi. Jika pernah anda menemukan ini tidak selesa, anda diberi pilihan untuk memiliki krim anestesi topikal diaplikasikan langsung pada kulit anda.