Monday, February 28, 2011

Apakah Ada Penyelesaian Untuk Jerawat?

Apakah ada jerawat penyelesaian yang benar-benar bekerja? Jika anda terganggu oleh jerawat ini mungkin soalan yang anda minta. Ada penyelesaian jerawat yang benar-benar bekerja dan artikel ini akan memberi anda beberapa idea dari apa yang anda boleh cuba sehingga anda akan dapat mencari beberapa penyelesaian jerawat yang benar-benar bekerja.

penyelesaian Jerawat yang benar-benar bekerja idea # 1: Semak untuk melihat sama ada anda mempunyai alergi makanan. Percaya atau tidak ini dapat menjadi alasan untuk beberapa kes yang sangat buruk dari jerawat.

Jerawat penyelesaian yang benar-benar bekerja idea # 2: Jika anda mempunyai masalah dengan pencernaan ini boleh menyebabkan jerawat kerana ia mengandungi asid perut terlalu banyak dan kemudian tubuh anda tidak dapat menyerap nutrisi yang anda perlukan.

penyelesaian Jerawat yang benar-benar bekerja idea # 3: Cuba minum lebih banyak air. Anda perlu minum enam hingga lapan gelas sehari kerana air akan membantu sistem badan anda untuk bekerja dengan baik.

penyelesaian Jerawat yang benar-benar bekerja idea # 4: Berhati-hatilah bahawa anda tidak makan terlalu banyak makanan yang mengandungi yodium.

penyelesaian Jerawat yang benar-benar bekerja idea # 5: Ramai orang mendapati bahawa ketika mereka mengurangkan susu, gula, makanan halus, daging yang tinggi lemak, kacang-kacangan dan tepung putih, jerawat tidak menjadi masalah.

Jerawat penyelesaian yang benar-benar bekerja idea # 6: garam laut Balanced adalah pengganti yang baik untuk garam Beryodium dan boleh membantu mereka dengan jerawat.

penyelesaian Jerawat yang benar-benar bekerja idea # 7: Makanan yang tinggi asam trans-lemak boleh menjadi penyebab jerawat. Tinggal jauh dari makanan ini.

Ada penyelesaian jerawat yang benar-benar bekerja dan maklumat di atas harus membantu jika anda dihadapkan dengan masalah jerawat.