Monday, February 28, 2011

Cara Menghilangkan Jerawat anda dan MEMILIKI FUN pada Waktu yang Sama!

Siapa bilang anda harus buang jam di pusat doktor kulit dan membakar sebuah lubang di dompet anda untuk memiliki kulit bebas jerawat? BUKTI Ini mengenai bagaimana anda boleh melakukannya secara percuma dan MEMILIKI FUN secara bersamaan!

Pernahkah anda bertanya-tanya mengapa kita mempunyai jerawat dan bahkan lebih lanjut tentang bagaimana kita boleh menghilangkan jerawat? Seperti penyewa buruk, jerawat tidak membayar anda sewa, atau memberikan sumbangan apa pun bermanfaat bagi kehidupan anda. Namun hal itu melakukan yang sebaliknya dengan merosakkan kulit anda dan terburuk dari semua, harga diri anda dan kehidupan sosial!

Nah, sebelum memulakan kaedah mudah untuk menghancurkan jerawat anda untuk selamanya, kita perlu tahu musuh-Mu. Ada dua penyebab utama dari jerawat dan selebihnya hanya sekunder. Sebelum kita boleh mengatasi mereka, kita perlu memahami apa yang mereka dan bagaimana mereka mempengaruhi kita.

Pertama, jerawat disebabkan oleh pengeluaran hormon seimbang. Apabila anda remaja, tubuh anda mula menghasilkan hormon yang disebut dengan androgen, yang mengaktifkan dan merangsang kelenjar minyak di kulit anda, sehingga minyak meningkat dan pengeluaran sebum.

Logikanya, dengan ukuran pori terhad masing-masing dan kemasukan malar sebum, anda pori-pori tersumbat dan anda mungkin melihat adanya komedo dan jerawat. Seperti yang tersebar di seluruh kulit, menjadi dikenali sebagai acne vulgaris.

Stres dalam hal ini bertindak lebih seperti mangkin bukan penyebab. Tapi jangan meremehkan kerosakan stres. Hal ini berpotensi boleh memburukkan jerawat seseorang.

senjata rahsia kami dalam menghilangkan jerawat terletak pada air laut. Air laut dibentuk dengan keseimbangan garam mineral seperti natrium, magnesium, kalium, kalsium klorida dan bromida. Bentuk-bentuk mineral sangat penting dalam cara masing-masing untuk rawatan jerawat.

Magnesium mengurangkan stress dan retensi air, menghalang penuaan dan menenangkan sistem saraf. Kalsium mencegah retensi air sambil meningkatkan peredaran.
Kalium baki tahap kelembapan kulit dan mengisi semula mineral hilang dalam kegiatan kuat. Bromida kemudahan simpulan otot dan ketegangan, sehingga menghilangkan stres, yang merupakan faktor utama jerawat. Akhirnya, natrium adalah booster untuk fungsi sistem kekebalan tubuh. Semua ini bertindak sebagai pertahanan alami untuk tubuh anda terhadap setiap berjerawat jerawat.

Jadi bagaimana kita boleh menerapkan kekuatan air laut dan latihan untuk keadaan jerawat anda, jawapannya adalah sederhana. Hanya kepala ke pantai yang terdekat dan berenang! Satu-satunya hal yang anda perlu berhati-hati dari yang terbakar sinar matahari. Oleh kerana itu, hanya pergi pada pagi awal: 09:00-11:00 atau malam jam 17:30-6:30.

Anda mungkin mula melihat kesan daripada rawatan ini selepas anda PERTAMA SWIM! Dan anda akan kagum pada cara menghaluskan kulit anda telah menjadi. Semakin kuat anda berenang dan semakin anda berpeluh, semakin banyak kulit anda akan dibersihkan. Ini adalah tindakan pembersihan ganda sebagai peluh anda mendorong kotoran dari kulit anda, dan dengan cara yang tidak lagi tersumbat selepas air laut menyapu puing-puing! Selain itu, mineral dalam air laut yang menembusi pori-pori untuk melakukan pembersihan kulit luarnya, sementara anda mengalami berenang-senang!