Monday, February 28, 2011

Bagaimana Berus Kulit anda untuk meringankan Jerawat

Menyikat kulit anda dengan berus atau kain adalah cara terbaik untuk meningkatkan penampilan kulit anda. Jika anda mempunyai jerawat, memberus ini akan membantu untuk menghilangkan racun melalui kulit dan mengurangkan racun yang terkumpul di jerawat anda.
Menyikat kulit anda kering dan tepat sebelum mandi adalah cara untuk merangsang aliran cecair melalui sistem limfa dan meningkatkan peredaran darah. Ini juga mempunyai manfaat lain:


• Menghapus dan kuas pergi kering sel-sel mati yang boleh menyebabkan kulit anda
• Membuka pori-pori untuk membolehkan anda untuk mengeluarkan racun lebih selamat
• Aktifkan saraf di dekat bahagian atas kulit anda, membuat kulit anda lebih baik bekerja
• Hal ini merangsang pembuluh darah kecil di dekat kulit anda dan membawa lebih banyak nutrisi dan meneutralkan asid mineral untuk kulit anda
• Meningkatkan kesihatan anda secara keseluruhan sejak kulit harus menghilangkan berhampiran dengan 2 pon sampah melalui pori-pori anda.
Jika anda berlatih kering atau basah memberus kulit anda, anda akan melihat kecantikan dan kesihatan meningkat di kulit anda.

Anda juga boleh gosok kulit anda selama mandi anda dan ini adalah cara saya ingin melakukannya.

Ada dua jenis berus yang direka untuk kulit kering memberus.


• Sebuah alami bulu berus
• loofah dengan panjang pegangan
Apabila anda mula bushing untuk pertama kali, lakukan pelan dan lembut sampai kulit anda gunakan untuk mendapatkan perasaan kasar. Jika anda tidak memberus dan menggosok kulit anda, maka anda mungkin mempunyai kesan sampingan yang disebabkan oleh mengacau racun. Kerana kulit memberus mempromosikan pelepasan racun melalui kulit, anda ingin memastikan bahawa anda tidak sembelit, jika tidak, anda akan mula keluaran ke banyak racun melalui kulit.

Sebuah kata dari hati-hati: Berus hanya sekali sehari dan tidak berus terlalu keras. Berlebihan memberus atas merangsang kulit dan boleh menghasilkan kesan sampingan yang tidak diingini.

Tapi, di sini adalah bagaimana berus kulit anda kering sebelum anda mandi,


• Mulailah dengan sentuhan lembut gerakan melingkar di wajah anda. Jika anda mempunyai jerawat parah melakukan ini pijatan lembut dengan tuala bersih wajah panas dan tidak berus wajah anda.
• Sentiasa berus hanya dalam arah hati anda. Dari kaki ke atas, berus ke arah jantung. Di leher, berus ke bawah menuju jantung.
Apabila anda telah selesai menyikat gigi, sekitar 5 minit, mandi untuk menghilangkan kulit mati dan tua.

Apa yang saya lakukan adalah menggunakan loofa di bilik mandi dengan sabun dan berus kulit saya seperti yang diterangkan di atas. Ini adalah cara yang lembut untuk memberus kulit anda dan anda membersihkan derby kulit pada waktu yang sama. Menyikat tubuh anda mengurangkan jumlah racun yang mencapai wajah anda dan boleh membantu anda menyingkirkan atau menghalang jerawat.