Monday, February 28, 2011

Bagaimana sikap mental dan pencernaan mempengaruhi jerawat

Sikap Mental

Jerawat adalah ekspresi dari racun dalam tubuh yang tidak dilepaskan melalui saluran muzik-eliminasi, sehingga mereka keluar melalui kulit. Kerana sikap mental dan fikiran tidak boleh terpisah dari tubuh, fikiran dan perasaan juga sedang dinyatakan sebagai jerawat.

Fikiran negatif dan perasaan menghasilkan zat kimia yang asid beracun. Sama seperti asid beracun dibuat dalam usus besar, fikiran beracun perlu dihilangkan melalui 5 saluran eliminasi

Jerawat boleh menjadi ekspresi ditekan pengalaman traumatik pada masa lalu. Sebagai seorang anak, ketika anda terkena pengalaman yang membanjiri anda - kekerasan mental, fizikal, atau seksual terus menerus, anda menekan mereka. Jadi sekarang sebagai orang dewasa, seperti melemahkan sistem pertahanan anda, anda tidak boleh sepenuhnya menekan maklumat ini, sehingga menjadi dinyatakan sebagai gangguan kulit jerawat atau lain. Tentu saja, pengalaman ini ditekan dapat dinyatakan sebagai penyakit yang lain.

Jerawat juga boleh berkaitan dengan emosi takut atau kecemasan. Hal ini juga boleh menjadi ekspresi berpegangan junkie tua atau kenangan yang tidak menyenangkan. Ini adalah cara berpegang pada dan menanam penagih atau memori beracun ke wajah anda. Inilah kenangan yang cuba ke permukaan dan, dalam cara yang biasa, meminta anda untuk menghadapi mereka. Banyak kali, anda dan orang lain mungkin tidak mahu mengingati mereka atau berurusan dengan mereka.

Untuk menghadapi mereka memerlukan banyak kekuatan dan bantuan dari psikoterapis.

Asam Lambung

perut anda menggunakan asid hidroklorik (HCl) untuk memecah protein. Ini juga mempunyai fungsi yang lain,

* Membunuh patogen dan mikroba dan mencegah mereka dari mendapatkan ke dalam usus dan darah
* Mengawal jerapan B12
* Mengawal jerapan seng kalsium besi, tembaga, magnesium dan vitamin B-kompleks yang paling
* Mengawal jerapan vitamin C
* Dibuat pencernaan
* Mencegah sembelit

Bila anda mempunyai peringkat rendah kemungkinan HCl adalah bahawa anda akan terdedah kepada jerawat mendapatkan. HCl dapat ditingkatkan dengan menggunakan enzim pencernaan yang mengandungi HCl.

Pankreas Enzim Pencernaan

Bila makanan yang anda makan melewati lambung dan memasuki usus kecil, pankreas melepaskan enzim pencernaan dan bikarbonat untuk membantu menyelesaikan proses pencernaan.

bikarbonat membantu mengurangkan kekuatan asid dalam makanan yang berasal dari lambung. Enzim-enzim pencernaan mencerna karbohidrat, lemak, dan protein.

Bila pankreas kehilangan kecekapan dan mula melepaskan kurang enzim pencernaan, makanan kurang dicerna dengan betul. Hal ini menghasilkan lebih banyak makanan tercerna mencapai kolon. Ketika ini terjadi, makanan tidak tercerna, jika tetap untuk lama di usus besar, menjadi sumber untuk membusuk bahan dan bahan beracun. Bahan ini toksik boleh masuk ke darah anda dan menyebabkan gangguan kulit seperti jerawat.

Sebuah pankreas yang sihat, yang menyediakan jus pencernaan yang diperlukan untuk mencerna makanan yang anda makan, diperlukan untuk kulit sihat dan untuk menghilangkan jerawat dan luka kulit yang lain dan letusan.

Bila anda mempunyai penyakit kulit jerawat atau lain, mereka diciptakan bila ada baki-di dalam tubuh anda dan itu termasuk pelbagai organ dan proses tubuh dan sistem - fikiran anda, pencernaan, hati, buah pinggang, sistem limfa, paru-paru, dan pankreas .