Sunday, November 21, 2010

Top 10 Alasan Staf Anda Ingin Keluar

Dari perspektif pekerja, pengurusan sering melakukan dirinya dalam cara-cara yang tidak masuk akal. Ketika ekonomi lambat, kerja yang sedikit dan jauh di antara atau orang takut, kakitangan akan membiarkan perilaku pengurusan dan dasar yang masuk akal (di mata mereka) atau mereka menghakimi berbahaya.

Tapi ketika kakitangan mendapat bersama untuk makan siang dan mereka mula mengkritik pengurusan, ini adalah Top 10 Alasan Mengapa Staf Quit.

10. "Bos saya sombong dan percaya kliping pers sendiri." Akibatnya, kakitangan merasa mengambil keuntungan dari ..

9. "Pengurus saya micromanages daripada percaya kakitangan untuk melakukan." Membenci Staf bos dan mencari cara untuk menolak menjadi lebih terkawal.

8. "Pengurus saya adalah penghancuran drive saya dan keinginan." Dipekerjakan kerana mereka pintar dan energik, pengurus takut bahawa dia tidak akan kelihatan seperti cahaya fajar (alasan untuk berjaya), dan meremukkan high sangat yang membuat pekerja baru yang menarik untuk menyewa (dan berkeinginan bergabung).

7. "Bos saya meneka apa yang diperlukan tanpa menggunakan data atau fakta." Mungkin ia mempunyai fakta-fakta, tetapi mereka yakin tidak sedang dikomunikasikan meninggalkan kesan Ada banyak jalan baru yang "Ini cara saya atau jalan raya." dibina di negeri ini dan kakitangan akan meninggalkan daripada disalahgunakan.

6. "Aku diperlakukan seperti anak kecil." Lihat, ada perbezaan sering generasi antara bagaimana pengurus dan kerja pekerja. pekerja muda mungkin mempunyai "know-it-all" sikap dan teknik asing menggunakan teknologi untuk menyelesaikan tugas. Staf merasa disalahfahami dan membenci bos mereka.

5. "Pengurus mempromosikan seseorang daripada fungsi yang berbeza yang tidak memahami pekerjaan dan bagaimana menjadi sukses." Staf tidak percaya mereka boleh belajar dari orang ini, hakim dia menjadi anchor di jabatan mereka dan membenci bahawa mereka melewati untuk promosi.

4. "Bos saya sangat kritis." Satu-satunya cara mereka menafsirkan bos mereka senang adalah tidak adanya memetik nit.

3. "Saya mendapatkan idea-idea dilemparkan pada saya dengan kejelasan kecil dan aku harus mencari tahu apa yang benar-benar ingin." Staf terperangkap di antara batu dan tempat yang keras dan tidak mengetahui tujuan tugas atau mempunyai gagasan yang jelas tentang apa yang perlu untuk dilakukan.

2. "Saya tidak mempunyai sumber yang cukup untuk mendapatkan pekerjaan." Fitting 10 pon barang ke dalam poket pon lima adalah cukup tempoh. Bayangkan anda adalah sepuluh pound dan harus mendapat diperah di sana! Staf sering percaya mereka mempunyai sumber yang mencukupi untuk mendapatkan pekerjaan yang dilakukan.

Dan alasan nombor satu kakitangan anda ingin berhenti:

"Syarikat saya adalah terlalu underpaying saya." Pamer wang! Staf boleh membaca iklan kerja online dan belajar apa nilai riil mereka. Sebanyak yang mereka boleh mencintai anda dan pekerjaan mereka, akhirnya orang menyedari bahawa mereka perlu membayar bil mereka dan mula berfikir untuk meninggalkan.

Staf anda, yang anda melayan atau memuat untuk diberikan adalah penyelesaian kakitangan pertandingan anda (sama seperti mereka adalah untuk anda). Daripada mengambil pekerjaan lanjutan mereka untuk diberikan, memotivasi mereka, membuat mereka senang, pelatih dan mendorong mereka dan mereka akan melakukan apapun untuk anda (di hampir harga ada).