Sunday, November 21, 2010

Keseronokan Memulai Bisnis Baru

Jadi, anda punya idea perniagaan hebat, salah satu yang akan menjadi sangat berjaya dan membuat anda banyak wang - bahkan lebih baik, anda benar-benar melakukan sesuatu tentang hal itu dan memulakan perniagaan anda sendiri. Baik untuk anda! Tidak semua orang boleh sejauh itu. Kebanyakan orang duduk dan mimpi hari tentang apa yang akan mereka lakukan jika hanya ....

"Dunia ini penuh dengan pemimpi, ada tidak cukup yang akan pindah ke depan dan mula mengambil langkah-langkah konkrit untuk mengaktualisasikan visi mereka" - W. Clement Stone

Tapi kau punya mengatasi rintangan terbesar, langkah pertama dan anda benar-benar mencipta sesuatu.

Well done - anda tidak lebih daripada kebanyakan. Sekarang anda mempunyai hari ke hari butiran menjalankan perniagaan anda sehingga bagaimana anda terus berjalan?

Ada beberapa perkara untuk melihat di sini:

1. Apa yang baik dan apa yang anda gemari? Buatlah dua senarai - salah satu pekerjaan yang anda sukai dan salah satu pekerjaan anda tidak melakukannya dengan sangat baik. Muat turun senarai kedua dan melihat apa yang mungkin anda outsourcing atau automatik. Adakah anda suka melakukan hal-akaun atau masa anda akan lebih baik dihabiskan dalam perancangan ke depan, sedangkan akauntan anda apakah jumlah? Harus anda secara peribadi membalas setiap pertanyaan atau anda boleh membuat FAQ yang boleh anda posting di website anda dan merujuk orang untuk dengan autoresponder? Pada peringkat awal perniagaan anda, anda mungkin mendapati anda tidak punya wang untuk membayar seseorang untuk melakukan pekerjaan kamu benci. Bolehkah anda swap kemahiran untuk mendapatkan bantuan yang anda perlukan?

2. Mengapa anda melakukan ini? Anda harus termotivasi untuk memulakan usaha dan menjaga itu terjadi. Cara terbaik untuk melakukan ini adalah untuk mengetahui apakah usaha untuk. Apa benar-benar bergerak anda untuk bangun di pagi hari dan melakukan apa yang harus anda lakukan bahkan ketika anda tidak benar-benar merasa seperti itu? Tulis alasan anda ke bawah. Cari gambar rumah itu, atau yang bercuti dan menempatkan mereka di mana anda boleh melihat mereka.

3. Bagaimana anda berurusan dengan orang-benjolan di jalan? Tidak semua yang anda lakukan akan menjadi sempurna - kadang-kadang hal-hal yang sudah mencuba akan menjadi bencana - itu cara anda bertindak balas terhadap masalah yang penting. Jika anda meringkuk dalam bola dan menyerah pada tanda pertama kegagalan anda sebaiknya tidak berada dalam perniagaan. Ini semua sikap tentang.

4. Memiliki rencana dan tongkat untuk itu sejauh mungkin tapi bersiaplah untuk bersikap fleksibel dan berfikiran terbuka. Kadang-kadang peluang yang paling tak terduga datang dan anda harus bersedia untuk merampas mereka. - Sebagai Joe Vitale mengatakan "Wang menyukai kelajuan '.

5. Dapatkan mentor - belajar dari seseorang yang telah melakukannya. Seseorang untuk bangkit idea dari dan yang dapat menggalakkan anda ketika hal-hal menjadi sulit sangat berharga.

Dan yang paling penting, tidak pernah membiarkan orang menempatkan anda turun dan tidak pernah takut gagal:

"Bukan pengkritik yang penting, bukan orang yang menunjukkan bagaimana orang kuat itu tersandung, atau dimana pelaku perbuatan boleh melakukannya mereka lebih baik kredit milik lelaki yang sebenarnya di arena;. Yang wajahnya dirosakkan oleh debu dan keringat dan darah, yang berusaha dengan gagah berani, yang keliru dan datang pendek lagi dan lagi, yang mengetahui antusiasme besar, devosi besar, dan menghabiskan dirinya dalam layak menyebabkan; yang pada yang terbaik, tahu pada akhirnya kejayaan prestasi tinggi, dan yang paling buruk, jika ia gagal sekurang-kurangnya gagal sementara sangat berani, sehingga tempatnya tidak akan pernah dengan jiwa-jiwa dingin dan penakut yang tidak tahu akan kemenangan atau kekalahan "- Theodore Roosevelt.

Jangan pernah lupa itu!