Sunday, November 21, 2010

Berfikir Harus Anda Ketahui Sebelum anda Bid On Perniagaan

Apapun alasan anda untuk pergi keluar sendiri, anda perlu menjaga alasan anda di garis depan fikiran anda. Jika anda lupa alasan anda untuk memulakan perniagaan rumah anda sendiri, anda tidak akan bekerja untuk diri sendiri untuk waktu lama.
Motivasi diri adalah kunci kejayaan apabila anda memulakan perniagaan rumahan. Anda perlu memiliki kemampuan untuk mendorong diri sendiri ke depan. drive anda dan penentuan akan diperkuatkan dengan setiap jualan baru.
Ingat --- perniagaan anda sendiri adalah banyak seperti pekerjaan nyata. Beberapa orang pergi bekerja untuk bermain, beberapa pergi ke bersosialisasi, dan lain-lain --- paling sering mereka yang dibayar dalam persekitaran yuran atau tip --- pergi bekerja untuk bekerja dan menghasilkan wang. Ketika anda bekerja untuk diri sendiri, gaji anda berbanding lurus dengan produktiviti anda.
Dalam setiap perniagaan rumah, ada proses tertentu yang kita lakukan berulang-ulang, sila faktor dalam unsur yang paling penting tentang kos promosi anda.
Apakah elemen itu? Anda masa!
Nilai masa anda pada jumlah dolar tertentu, dan nombor dalam masa anda ke dalam kos perakaunan promosi anda. Kerana terlalu banyak promotor melupakan konsep ini dan menghabiskan 20 jam untuk menghasilkan satu jualan apabila menggunakan iklan percuma.
Tingkat kejayaan yang anda akan mencapai sangat bergantung pada masa dan usaha anda bersedia untuk merampas ke dalam perniagaan rumah baru anda. Organisasi anda, perancangan dan kemahiran pemasaran, semua akan dimasukkan ke dalam amalan semasa anda memulakan perjalanan membebaskan anda.
Kebanyakan orang mempunyai salah faham tentang perlu menghabiskan banyak wang untuk mengiklankan perniagaan rumah mereka. Apabila anda mula keluar, anda jujur tidak akan punya banyak wang yang sedia untuk iklan, dan jika anda melakukannya, anda masih harus menghabiskan dengan bijak.
Hal ini penting untuk memahami apa yang anda inginkan untuk mendapatkan dari iklan anda
Dalam rangka untuk membuat keputusan yang baik tentang bagaimana membelanjakan anggaran iklan anda, anda perlu terlebih dahulu memiliki pemahaman yang baik tentang pelbagai jenis iklan dan promosi yang sedia dan apa yang boleh diharapkan akan dicapai oleh setiap.
Namun anda memilih untuk membelanjakan dana pengiklanan anda, anda harus selalu mengesan hasil daripada usaha promosi anda. perniagaan Tidak ada yang boleh bertahan jangka panjang tanpa beberapa bentuk iklan yang konsisten.