Tuesday, November 23, 2010

Selebriti Siapa yang Menderita Dari Jerawat ... Adakah Mereka Benar-benar Exist?

Apakah ada hal seperti itu sebagai selebriti yang menderita jerawat?

Pada awalnya, tampaknya tidak ... tapi itu hanya mitos - benar-benar ada selebriti di luar sana yang menderita daripada jerawat!

Banyak orang iri mereka yang telah mencapai status selebriti. Mereka dipandang sebagai kaya dan berkuasa ... glamor dan kadang-kadang bahkan sedikit super-manusia.

Ketika anda melihat mereka di televisyen, di film atau di majalah glossy laki-laki selalu terlihat tampan dan wanita terlihat cantik.

Jarang kita diberi kesempatan untuk melihat selebriti, dalam keselesaan dan privasi rumah mereka sendiri, kerana mereka bangun di pagi hari. Tidak diragukan lagi penduduk iri akan mengubah pilihan mereka agak mengetahui bahawa hampir tidak ada orang yang sangat glamor pada waktu hari.

Kosmetika, teknologi dan kaedah canggih mengedit foto dengan mudah bisa membuat orang kelihatan lebih muda, tipis dan ajaib menutupi kekurangan seperti bintik-bintik, bekas luka dan jerawat. Ini hanya apa yang pengilang Harry Potter dan Piala Api harus lakukan.

Ketiga remaja bintang - Daniel Radcliffe yang memerankan Harry Potter, 15. Rupert Grint yang memerankan Ron Weasley, 17 dan Emma Watson 15, yang memerankan Hermione Granger - sudah pecah dengan jerawat memaksa pembuat filem Harry Potter Dan Piala Api untuk menggunakan kesan khas untuk menyembunyikan ketidaksempurnaan kulit mereka.

Selebriti menangani masalah yang sama dengan sisa kita lakukan, jerawat menjadi salah satu daripada mereka. Britney Spears, Judith Light, Stephanie Seymour dan Elle Macpherson mempunyai semua dibahas secara terbuka bagaimana mereka telah menderita daripada dan disemak masalah jerawat mereka.

Dengan demikian, mereka tidak hanya membantu diri mereka sendiri, tapi berjuta-juta pesakit jerawat lain di seluruh dunia - mereka adalah bukti positif bahawa rawatan jerawat bekerja.

masalah jerawat anda tidak akan hilang dalam semalam, akan memakan masa. Tetapi kerana anda mula melihat pembaikan dalam keadaan anda itu sangat mungkin bahawa anda akan mula merasa seperti selebriti, juga!