Tuesday, November 23, 2010

Punca dan kesan dari jerawat - memahami rawatan jerawat anda

Ada beberapa kaedah rawatan jerawat rawatan yang bekerja dengan baik dan tidak sangat memakan masa atau mahal. Teknik-teknik tersebut akan perlakuan dengan asid alpha hydroxy atau beberapa bentuk pengelupasan kimia yang dapat melakukan keajaiban untuk rawatan jerawat. Kaedah ini menyingkirkan jerawat kes terbukti dan berkesan dan banyak pesakit menderita iritasi jerawat diburukkan menemukan ini untuk menjadi rawatan jerawat yang sempurna. Dalam artikel berikut kita akan melihat secara dekat jerawat kaedah tersebut di atas rawatan rawatan dan membantu anda memutuskan teknik akan bekerja paling baik untuk masalah jerawat anda.

Jerawat Penjagaan Perubatan

Punca jerawat yang terikat pada perubahan yang berlaku apabila seorang kanak-kanak dari bayi melewati masa pubertas. Banyak orang masih percaya jerawat yang disebabkan oleh kulit kotor. Yang benar adalah, sebaliknya, adalah bahawa hanya mencuci kulit tidak membuat jerawat hilang, juga tidak mencegahnya. Dewasa kaedah rawatan jerawat bekerja seperti yang ditujukan kepada kumpulan usia yang lain. Untuk mencuci kulit, bagaimanapun, membantu menghilangkan kelebihan sebum dan sel-sel kulit mati, dan orang dewasa harus menyedari ini juga. Banyak orang menggunakan setiap jenis produk, termasuk alkohol dan detergen krim pengelupas, sering iritasi kulit lebih dari penjelasan itu! pendekatan jerawat rawatan Dewasa juga harus mempertimbangkan kesan sosial dan psikologi jerawat dewasa. Untuk mencuci muka dua kali sehari, dengan cara yang halus dengan air dan detergen yang lembut, adalah pilihan terbaik. Namun, jerawat disebabkan dari array kompleks faktor biologi yang tidak boleh dihilangkan hanya dengan membasuh. Untuk alasan ini, perlu untuk memulakan rawatan jerawat dewasa serius terfokus pada masalah jerawat.

Dewasa jerawat rawatan - mitos dan fakta

Dalam beberapa kes, jerawat juga tetap di usia dewasa. Jenis jerawat, umumnya, hits kulit wajah, tetapi juga salah satu tubuh, dan laki-laki lebih terdedah kepada maka perempuan. Dewasa jerawat rawatan untuk wanita mengira fakta bahawa penampilan dari jenis jerawat sejajar dengan kitaran haid. Dalam kes lain, jerawat diperkenalkan secara rawak di usia dewasa: ini jenis lelaki malapetaka jerawat dan perempuan sama. Jerawat tidak disebabkan oleh makanan, tetapi beberapa item makanan mempunyai potensi untuk merengsa kulit. Untuk mengikuti diet ketat tidak akan pulih kulit anda. Sementara beberapa masalah mereka berfikir bahawa jerawat adalah diperparah dari makanan yang mereka konsumsi (seperti coklat, minuman, tiram lemak dan makanan), tidak ada ujian saintifik yang menunjukkan ini yang benar. Namun bukan suatu kesalahan untuk menghindari makanan gemuk, tetapi orang dewasa jerawat rawatan terfokus dan diterapkan dengan baik juga diperlukan dalam rangka untuk menyingkirkan keadaan ini menjengkelkan. Ada beberapa cara untuk menghilangkan jerawat di masa dewasa. Kaedah yang paling berjaya rawatan jerawat mungkin termasuk bercela laser jerawat, rosacea rawatan jerawat, rawatan laser jerawat. Rujuk dengan doktor kulit anda untuk menentukan rawatan dewasa penghapusan jerawat akan bekerja terbaik bagi anda.

Perubatan - Alpha hydroxy acid

Juga dikenali dalam komuniti perubatan sebagai asam askorbat, teknik ini terutama tertumpu pada peningkatan kadar minyak di kulit. Ini sebenarnya mengurangkan jumlah minyak yang dihasilkan oleh kulit, sehingga mengurangkan kemungkinan letusan jerawat. Asam Alpha hydroxy juga mengurangkan jumlah sel-sel mati pada kulit sehingga wajah anda tampak sihat dan dengan kerengsaan kurang. Perlakuan jerawat khusus rawatan berkesan apabila digunakan pada peringkat awal atau pertengahan masalah, tetapi juga digunakan dalam rawatan jerawat parah. Asam ini boleh didapati dalam beberapa ubat rawatan jerawat dan salep

Kimia kulit rawatan jerawat

Dalam kebanyakan kes, rawatan kulit kimia yang digunakan untuk memadam baris di bawah mata dan sekitar mulut, serta, kulit rosak kerana sinar matahari, luka ringan, noda-noda penuaan dan masalah kulit lain. rawatan jerawat mungkin termasuk kaedah ini di mana doktor kulit melaksanakan zat kimia tertentu pada kulit. Lepuh spot sasaran dan boleh terkelupas. Kaedah rawatan rawatan jerawat yang berkesan terutama untuk menghilangkan bekas luka, terutama di daerah wajah. Penjagaan yang menyertai oleh beberapa sensasi panas dan menyengat, fakta bahawa kebanyakan pesakit ditemui diterima mengingati kecekapan rawatan jerawat.

Komen jerawat rawatan akhir rawatan

Ada beberapa kaedah lain untuk menyembuhkan jerawat, seperti rawatan rumah atau rawatan laser. Dalam rangka untuk memilih rawatan yang terbaik untuk jerawat dan jerawat anda harus berunding dengan doktor atau doktor kulit.