Tuesday, November 23, 2010

Menciptakan Cure Acne Berkesan Anda Sendiri

Sejak tahun 1982 Accutane telah menjadi handal, jika tidak kontroversi, ubat untuk mengubati jerawat parah. Sekarang dengan laporan FDA wakil David J. Graham 'yang Accutane harus diambil dari pasar, dan pertahanan farmasi pengilang La Roche keselamatan Accutane dalam ruangan sidang Florida, akses kepada Accutane wajah sekatan pemasangan.

Penulis Jerawat Mesej: Crack kod zits anda dan mengucapkan selamat tinggal jerawat, Naweko San-Joyz, memahami kebimbangan menghadapi pesakit jerawat itu yang menginginkan hasil seperti Accutane. San-Joyz dilakukan penelitian untuk murah meniru kesan daripada Accutane. "Accutane memprovokasi pertempuran lima jerawat-tindakan yang setiap orang dapat mereplikasi menggunakan nutrisi dan penjagaan diri", menjelaskan San-Joyz.

Mengurangkan kelebihan sekresi minyak:
Accutane adalah turunan dari vitamin A dan mengurangkan perembesan minyak oleh kelenjar minyak.
Makanan yang membekalkan tubuh dengan Vitamin A dan beta-karoten (yang diubah menjadi vitamin A oleh tubuh) meliputi: hati, minyak ikan, telur utuh, wortel, kentang manis, dan brokoli.

Mendorong penumpahan ekstrim dari kulit:
Menggunakan kupas adalah cara paling mudah untuk mempromosikan penumpahan kulit. Pengelupasan melepaskan build-up dari sel-sel kulit mati, minyak dan bakteria terperangkap di dalam pori-pori, yang boleh menyebabkan pembentukan noda.

Extreme kulit
Kulit datang dalam pelbagai peringkat, dari ringan sampai keras. Asam trikloroasetik (TCA) kupas adalah kulit ekstrem yang dapat bayaran dari $ 100 sampai $ 1000 bergantung pada tahap penjagaan. Hal ini hanya dilakukan di pejabat doktor. The TCA bukan menyimpan semua namun. kulit ini dapat membuat kulit sensitif terhadap sinar matahari penyebab hiper-pigmentasi.

Rumah menggunakan kulit:
kulit over-the-counter Beberapa betik mengandungi enzim atau asam glikolat. Ringan kulit ini terkelupas kulit dan selamat untuk digunakan mingguan.

Mengurangkan penyebaran jangkitan bakteria:
Menggunakan zat seperti witch hazel atau cuka sari epal untuk mensterilkan kulit secara signifikan mengurangkan kewujudan bakteria pada wajah. Penurunan ini menyekat keradangan kulit dan kemungkinan terjadinya jerawat berkembang.

Meningkatkan Metabolisme Lemak:
asam lemak bebas boleh merengsa kulit dan memprovokasi letusan jerawat. Mengurangkan pengambilan makanan yang mengandungi lemak dihidrolisis akan meningkatkan metabolisme lemak. Namun, jangan mengambil asid lemak esensial seperti Omega-3 dan Omega-6, yang ditemui dalam makanan seperti ikan salmon dan minyak zaitun. Lemak esensial ini membantu saluran pencernaan menghilangkan zat pro-inflamasi, yang mengurangkan kemungkinan mengalami lesi jerawat.

Mengurangkan keradangan:
Sebuah sistem kekebalan yang kuat berfungsi sebagai penyangga terhadap keradangan. Stres mengurangkan kegiatan seperti berolahraga, makan diet seimbang dan tidur dengan baik meningkatkan sistem kekebalan tubuh. Diet dilengkapi dengan B-Complex, seng dan vitamin C dan E juga meningkatkan keberkesanan dari sistem kekebalan tubuh.