Tuesday, November 23, 2010

Membuat Kulit Sehat dan Clearing Acne Tentu

Jerawat menjejaskan lebih daripada 20 juta remaja, dan beratus-ratus orang dewasa menurut AAD (American Academy of Dermatology). Ini adalah masalah yang paling umum di Amerika Syarikat. Banyak di atas meja ada ubat dan beratus-ratus ribu dolar yang dihabiskan setiap tahun pada mereka. Aku datang dengan beberapa rawatan rumah murah yang bekerja sempurna baik dan sihat bagi kulit.

JERAWAT Gejala: Persistent, jerawat berulang atau kulit noda pada kulit. Jerawat ini umumnya dijumpai pada wajah tetapi juga boleh berlaku pada bahagian dada, bahu, leher dan bahagian atas dari belakang.

Apa yang terjadi? Biasanya kerana penyumbatan pori-pori di folikel rambut sebaceous, dari minyak dan sel-sel kulit mati yang membina bakteria pada folikel disekat, sehingga menyebabkan peradangan di daerah itu.

Pencegahan: Menjaga daerah yang bersih, makan makanan berlemak dan gula akan kurang waktu paling mencegah jerawat.

Cleanse::

Cleanse (bukan menggosok) wajah anda sekurang-kurangnya dua kali sehari dengan sabun lembut herbal alami anti-mikrob seperti calendula (calendula officinalis), lavender (Lavandula officinalis) baik untuk rawatan dan pencegahan.

Setelah dibersihkan, oleskan setitik minyak pohon teh - alami anti-mikrob - untuk setiap bercela. * Untuk rawat inap yang akan kering dan sembuh, dengan menggunakan tapal tanah liat, digunakan sepanjang malam. Guna tanah liat baik hijau atau Bentonit sebagai basisnya. (Bisa diperoleh di kedai-kedai kesihatan yang paling makanan). Campurkan 1 sudu teh dari tanah liat dengan air yang cukup untuk membuat pasta konsistensi pasta gigi. Campur dalam 3 tetes minyak pohon teh dan berlaku untuk noda. Bilas dengan air hangat di pagi hari.

Wajah Wap:

Berikan diri anda rawatan herba stim wajah dua kali seminggu untuk lembut dan sangat bersih pori-pori. Ke dalam mangkuk tahan panas tuangkan 1 ½ liter air mendidih lebih dari 2 sudu makan lavender kering, yang baik dan anti-mikrob dan anti-inflamasi. Tutup kepala dan mangkuk dengan tuala mandi yang besar, stim wajah anda selama 10 minit, merawat tidak membakar diri dengan stim.

Alam Alpha hidroksi:

Dari dapur anda sendiri datang seorang penyembuh alpha hydroxy besar alami.
~ Cuci dengan baik dan dimasukkan ke dalam blender: 2 atau 3 matang aprikot diadu dikupas, ~ 2 besar atau 3 Stroberi segar berukuran sedang disukai, tapi beku akan bekerja dengan baik, ¼ ~ dari sebuah medium sampai besar alpukat (setara dengan 3 "X 2 "sepotong,
~ 1 penumpukan sudu makan madu. Masukkan pengisar dan mencairkan hingga berbusa. Terapkan untuk wajah, biarkan selama sekitar 20 hingga 30 minit. Bilas dengan air sabun hangat herba. Kemudian buka sebuah kapsul vitamin E dan berlaku untuk wajah.

Jika sisa, simpan dalam botol kaca untuk tidak lebih dari 7 hari. Gunakan wajah dua kali seminggu untuk kulit cacat ringan percuma. Untuk menghilangkan noda-noda kecil berangkat pada semalam.

Penyembuhan blemish Alam astringents:

Guna jus lemon dan biarkan ia kering, oleskan sesering anda inginkan. Bertindak sebagai zat dan penyembuh. Lemon telah menggambar mempengaruhi dan akan membantu menyembuhkan jerawat serta mencegah pori-pori dari menjadi tersumbat. Untuk abscessed pori-pori melaksanakan sepotong kulit lemon langsung di tempat, di luar kulit. Dapat dibiarkan pada hingga tiga jam.

adik saya dan saya punya hal kegemaran untuk digunakan sebagai remaja.

Ambil 1 telur mentah dan 1 sendok makan air jeruk nipis, cambuk sampai berbusa dan berlaku untuk kulit, biarkan kering kemudian bilas dengan mencuci herba dan air sejuk. Telur adalah penyembuh gambar besar. Lakukan ini dua atau tiga kali seminggu, akan membantu menjaga wajah anda bebas dari noda dan komedo. Saya tidak pernah mengalami kepala hitam dan lain-lain jerawat miliki, bisa itu kerana kebiasaan sebagai anak dan remaja dan fakta bahawa saya tidak menelan makanan susu?

Alam pencegahan;

* Lotus Root teh dua atau tiga kali sehari akan meningkatkan noda.

Turun 30 hingga 45 mg seng pada hari dan Antioksidan membantu regenerasi jaringan kulit!

Jika anda, seperti saya, cenderung mempunyai kulit sangat kering anda mungkin menghabiskan banyak $ $ $ pada lotion dan potents yang tidak memberikan kesan abadi. Yah aku tinggal di bahagian yang sangat kering dari dunia, yang tidak melakukan apa-apa untuk membantu kulit kering saya melainkan membuatnya lebih buruk sampai saya menemukan sesuatu untuk memelihara dan mengembalikannya:

Mandi di mandi busa mewah 15 minit dua hingga empat kali seminggu dengan 1 / 4 cup Life Transfusi Cair 84 Mineral ionik. kelembutan tersebut dan kelancaran anda tidak boleh membayangkan serta relaksasi itu untuk fikiran saya ... Jika anda tidak tahu di mana untuk mendapatkan mailto cair mineral: health@antibiotic-alternatives.com subject = LocateIonicMin?

ubat Oriental mempunyai pengajaran ... noda atau jerawat di kawasan tubuh yang berbeza sesuai dengan organ tertentu atau bahagian tubuh sebelum mereka benar-benar muncul. Daerah sedang:
A) Dahi menunjukkan adanya masalah pada saluran usus. B) Cheeks menunjukkan masalah paru atau payudara. C) Hidung menunjukkan daerah jantung. D) Sekitar mulut menunjukkan daerah reproduktif. E) Jaws menunjukkan daerah ginjal. F) Atas kembali menunjukkan daerah paru-paru. G) Bahu menunjukkan daerah pencernaan. H) Dada menunjukkan kedua-dua paru-paru dan daerah jantung. Untuk tidak panik orang tapi ini hanya menunjukkan bahawa orang dengan noda / jerawat harus meningkatkan kesihatan secara keseluruhan mereka sebagai jalan untuk membersihkan tubuh dari noda!

Awal yang baik adalah dengan menghilangkan beberapa produk susu lemak tepu haiwan dan gula, mineral iklan harian dan vitamin. Profesi perubatan untuk sebahagian besar, kata diet tidak ada hubungannya dengan itu. Adakah anda ingin percaya bahawa? Ada kajian jauh lebih dan sejarah yang membuktikan sebaliknya!

Bertanggung jawab atas kehidupan anda sendiri dan rawatan untuk kesihatan optimum anda sendiri.

Pergi keluar dan menjadi sihat Sekarang!