Sunday, November 21, 2010

Jerawat - Sebuah Wajah Bersih - Langkah 1 di Program 12 Langkah

Bagi mereka yang memerlukan lebih daripada krim khas seperti Scotty's Face Cream, maka anda perlu untuk bekerja lebih keras untuk menyingkirkan jerawat. Kerana jerawat adalah suatu keadaan yang terjadi dari dalam tubuh anda dan pameran di luar tubuh anda, anda perlu,

§ Attack jerawat dari dalam tubuh anda
§ Attack jerawat dari luar tubuh anda

Jika jerawat anda tidak sampai parah, semua mungkin anda perlukan adalah krim yang baik dan hanya perlu mengikuti beberapa langkah di 12 program langkah saya untuk mendapatkan anda melewati tempoh di mana jerawat yang aktif.

Jika jerawat anda lebih berat, daripada anda mungkin perlu mengikuti program saya 12 langkah, kerana jerawat adalah ekspresi dari sistem seluruh tubuh anda dan merupakan refleksi dari apa yang berlaku di dalam fikiran anda, struktur sel dan organ dalaman.

Jerawat adalah keadaan beracun yang berlebihan di dalam tubuh anda, yang organ-organ eliminasi dalaman tidak dapat menghilangkan. Jadi racun anda dipindahkan ke dalam darah dan dibuang melalui kulit anda. Ini adalah mekanisme kelangsungan hidup automatik tubuh anda inisiat dalam usaha untuk melindungi bahagian dalam tubuh anda - sel, cecair, darah, organ, dan rangkaian.

Ada 12 kawasan yang anda perlu melihat,

§ Jaga wajahmu bersih
§ Menggunakan wajah jerawat Scotty krim atau krim wajah kegemaran anda
§ Hidupkan kembali sembelit anda dan hari pohon cepat cair
§ Membuat perubahan diet anda
§ Dapatkan banyak sinar matahari, udara, dan air
§ Vitamin anda harus mengambil
§ Mineral anda harus mengambil
§ suplemen khusus untuk mengambil
§ campuran Herbal untuk menggunakan atau minum
§ detoksifikasi minuman khas atau tambahan bagi mengambil
§ menyikat kulit anda
§ Tukar sikap anda

Langkah 1: Menjaga wajah anda bersih

Jika anda menggunakan kosmetik wajah, anda harus berhenti. Beberapa kosmetik merengsa kulit dan boleh menyebabkan jerawat dengan cara menghubungkannya Facebook anda pori-pori di wajah anda. Bahan kimia kosmetik yang boleh menyebabkan anda kulit yang paling dan kerengsaan pori dan keradangan adalah:

pencahar
lanolin
parabéns
propilen glikol

Lihatlah label kosmetik yang anda gunakan. Anda akan mendapati bahawa banyak kosmetik, sabun, dan sunscreen mengandungi bahan kimia tersebut.

Cari dasar air make up, bukan dasar minyak. Menemukan satu yang tidak mengganggu wajah anda dan menggunakannya hemat

Apabila anda mencuci muka anda tidak menggunakan sabun komersial sejak mereka penuh dengan bahan kimia yang akan mengganggu dan memburukkan keadaan jerawat anda. Dan jangan mencuci wajah anda berlebihan kerana hal ini akan mengeringkan kulit anda dari minyak pelindung alami. Juga, jangan tetap menyentuh wajah anda kerana anda menyebarkan atau tambah bakteria untuk itu.

Untuk mencuci menggunakan wajah anda saja,

§ Castile tangan atau sabun cair
§ Murni tangan sabun gliserin

Anda boleh menepuk wajah anda dengan tuala wajah yang bersih panas, untuk membawa peredaran ke wajah anda dan untuk membantu membuka dan memindahkan bahan beracun, dalam jerawat, ke permukaan. Jangan menggosok sukar untuk meletup jerawat tapi hanya scrub ringan untuk burst jerawat bila sudah siap untuk membuka.

Gunakan aplikasi tuala panas hanya 2-3 kali per minggu.

Ketika jerawat terbuka tidak meneruskan untuk menggosok atau menggosok itu. Bahkan tidak memilih atau awal sebuah jerawat terbuka kerana hal ini boleh membuat luka lain atau meninggalkan bekas yang sukar untuk menghapuskan. Hanya mencuci wajah dengan sabun yang bersih akan membuat wajah anda bebas dari bahan beracun.

Perlu diingat,

Apapun yang anda masukkan pada kulit anda akan pindah ke kulit anda dan ke dalam aliran darah anda.

Kebanyakan krim komersil, lotion, dan sabun diisi dengan segala macam bahan kimia yang beracun bagi tubuh anda. Dengan menggunakan mereka, anda membuat hati anda bekerja lebih keras.

Pada siang hari atau di malam hari mengelakkan berehat pipi atau dagu di tangan anda (s) atau lengan (s). Hal ini boleh mengganggu wajah anda dan menyebabkan jerawat untuk pelarian. Apabila anda tidur, cubalah untuk tidur terlentang dan tidak dengan wajah anda atau samping wajah ke bantal anda.

Di sana anda memilikinya. Langkah 1, menunjukkan kepada anda bagaimana untuk menjaga wajah anda bersih untuk mengelakkan jerawat atau untuk membantu meringankan jerawat.