Sunday, November 21, 2010

Jerawat - Langkah 2: Menggunakan Cream Wajah Jerawat

Setelah anda mencuci muka dengan sabun bebas kimia, gunakan aplikator untuk masuk ke dalam krim wajah Scotty atau anda krim wajah kegemaran. Letakkan krim pada wajah anda dan menyebar ke seluruh. Urut krim ke wajah anda dengan lembut sehingga kulit menyerap minyak dalam krim ini.

Minyak ini akan menutup pori-pori dan terus kelembapan alami kulit dan meningkatkan kesan pemeraman krim

Anda boleh menggunakan krim 2-3 kali sehari. Cara terbaik adalah untuk menggunakannya selepas anda membersihkan wajah di pagi hari dan tepat sebelum anda pergi tidur. Anda juga boleh menggunakannya saat siang.

Anda boleh menggunakan 'krim Scotty di bawah makeup anda atau di atas makeup anda. Ini akan bekerja dengan cara baik. Namun, akan bekerja lebih baik pada wajah yang bersih.

Anda akan melihat bahawa ketika anda menerapkan krim itu akan menggelitik di kawasan tanpa luka dan mungkin menyengat di daerah luka terbuka. Ini akan berlalu, dan seperti halnya seharusnya mengurangkan gatal-gatal dari setiap luka.

Scotty krim telah Allantoin, yang akan membantu untuk membersihkan luka jerawat. Minyak, vitamin A dan E, dan mineral dalam Scotty akan membantu memberi makan, membina semula, dan meremajakan kulit anda. Mineral juga membantu untuk meneutralkan asid beracun yang telah tercemar dan meradang pori-pori di wajah anda.

Selama pembersihan dan puasa, sampah lebih banyak asid yang keluar dari pori-pori anda. Inilah sebabnya mengapa krim Scotty akan membantu anda untuk mengurangkan keradangan dan menyebarkan jerawat anda.

Tea Tree Oil

Untuk membuat Scotty krim atau krim sendiri bahkan lebih kuat, anda boleh menambah 5-10 titis minyak pohon teh murni untuk bekas dua-ons. Anda boleh melakukan percubaan dengan jumlah yang ditambah. Anda mungkin mahu menambah titis lebih untuk menyediakan teh lagi minyak pohon untuk wajah anda. Tapi, jangan menggunakan lebih daripada 15 titis.

Minyak pohon teh telah dijumpai berkesan dalam pelbagai gangguan kulit. Ini bertindak sebagai, antiseptik antijamur, dan antibakteria. Minyak ini membantu untuk membawa oksigen ke sel kulit, yang membunuh bakteria dan kulat dan membantu untuk memperbaiki kulit yang rosak akibat jerawat.

Borage Minyak

Ada satu hal lagi yang boleh anda tambah ke krim wajah Scotty atau krim jerawat kegemaran anda yang akan meningkatkan daya kliring jerawat nya. Ini adalah minyak Borage. minyak Borage mengandungi EPA dan DHA, yang membantu untuk mengendalikan hormon yang berlebihan yang menyebabkan pengeluaran lebih dari sebum.

Ini adalah kelenjar adrenal yang menghasilkan aliran androgen selama masa pubertas. Ini sejumlah besar androgen membantu untuk mengaktifkan pertumbuhan tulang dan membantu dalam membawa kematangan seksual sebagainya.

Sebuah kesan samping androgen ini adalah keluaran minyak berlebih dari kelenjar minyak di dekat folikel rambut. Kelebihan ini menimbulkan

§ hitam kepala
§ putih kepala
§ jerawat
§ kista


Jadi, inilah yang boleh anda lakukan untuk membuat krim wajah anda lebih berkesan,

§ Campurkan satu atau dua kapsul minyak Borage ke krim anda
§ Lakukan ini dengan memotong hujung off Softgel minyak Borage dan peras minyak dalam krim coklat tsb

Ada bentuk baru dari EPA dan DHA yang terdapat pada produk yang disebut Neptune Krill Oil (Nko)

Neptune Krill Oil (Nko)

Nko adalah EPA baru dan produk DHA, yang mungkin lebih baik untuk digunakan daripada Borage Oil. Nko mempunyai omega-3, EPA dan DHA dalam bentuk fosfolipid, yang lebih mudah untuk sel-sel anda untuk menyerap berbanding dengan minyak Borage. Borage mengandungi minyak omega-3, EPA, dan DHA dalam bentuk trigliserida, yang lebih sukar bagi sel untuk menyerap.

Salah satu hotel yang baik yang lain Nko adalah yang tidak harus disejukkan seperti Borage. Hal ini boleh disimpan di tempat yang sejuk di dalam peti anda. Namun, tidak kos lebih dari minyak Borage.

Firman Perhatian: Seperti semua krim dan minyak, jika anda mendapatkan reaksi ruam atau kulit ketika menggunakannya, menghentikan penggunaan mereka.

Gunakan krim wajah yang baik untuk membantu membersihkan jerawat anda. Anda boleh meningkatkan kekuatan krim ini dengan menambah minyak pohon teh dan Borage atau minyak Nko.