Tuesday, November 23, 2010

Apakah Kacang panggang Punca Jerawat?

Banyak orang bertanya-tanya apa penyebab aktif untuk jerawat terjadi pada individu benar-benar merupakan hasil dari dan beberapa orang bahkan atribut ke kacang goreng. Yang benar adalah jerawat, jerawat dan komedo dapat disebabkan dari berbagai alasan. diet anda benar-benar hanya satu bahagian kecil daripada masalah yang menyebabkan jerawat. Faktor-faktor lain termasuk sukan, kosmetik, diet, hormon, kebersihan, ubat, mencukur dan stres. Untuk topik artikel ini saya akan tetap dengan porsi diet dan bagaimana hal itu dapat mempengaruhi pertahanan atau dorongan dari jerawat.

Kajian menunjukkan diet yang tidak berperanan dalam baik penyebab atau rawatan dari jerawat. Namun, apa yang disyorkan untuk rawatan pencegahan jerawat adalah diet sihat bersama-sama dengan rejimen vitamin yang harus mencegah semacam jerawat atau wabak komedo. Ini adalah senarai kecil sihat vitamin, mineral dan suplemen yang lain yang telah dikenal dan disyorkan untuk mencegah dan membantu mengatasi jerawat:

Vitamin A,
Vitamin B Kompleks,
Vitamin C,
Vitamin E,
L-Carnitine dan
Seng

Dalam hal diet langkah-langkah berikut boleh diambil dengan harapan mencegah wabak jerawat atau sekurang-kurangnya meminimumkan wabak lebih banyak dari jerawat dan komedo. Ini disyorkan bahawa anda menambah lebih banyak buah, sayur-sayuran, biji-bijian dan kacang-kacangan untuk diet biasa anda. Ini boleh dicapai dengan makan salad lebih, buah kering dan makanan ringan kacang dan dengan minum jus lebih banyak.

Disarankan agar anda mengurangkan pengambilan harian anda kafein, gula dan karbohidrat halus. Ada beberapa kajian klinikal yang menunjukkan bahawa kafein boleh meningkatkan kadar hormon stress dalam tubuh anda, memprovokasi atau merosot keadaan jerawat. Ini bermakna anda perlu memotong kembali pada pengambilan teh, kopi, coklat dan minuman lain yang mengandungi kafein. Saran yang sama berlaku untuk gula dan karbohidrat halus. Sebagai contoh roti putih, beras, tepung, dan pasta boleh menyebabkan lonjakan insulin, menghasilkan lebih lanjut dalam kelebihan hormon laki-laki yang merangsang kulit untuk banyak debit sebum, yang pada gilirannya menyebabkan penyumbatan pori-pori yang membolehkan bakteria untuk tumbuh dan jerawat muncul .

Akhirnya juga dianjurkan bahawa anda mengurangkan pengambilan makanan anda dari daging merah dan produk susu. Kerana kedua lebih sukar bagi tubuh kita untuk mencerna dan beberapa penyelidik mengatakan bahawa ketika tubuh menempatkan sebagainya upaya peningkatan dalam pencernaan peringkat tinggi protein hewani, produk sampah tidak sepenuhnya diproses seperti biasa, sebaliknya mereka boleh menumpahkan perlahan, menghalang pori-pori , menyebabkan jerawat.

Semoga tips ini beberapa diet akan membantu dalam pencarian anda untuk menghentikan munculnya jerawat, jerawat dan komedo. Dan ingat itu belum benar-benar telah terbukti bahawa kacang goreng menyebabkan jerawat.