Tuesday, November 23, 2010

Adakah ini Ada Zits Mean? Perubatan jerawat yang menggunakan mod

Pada tahun 2001, setelah membandingkan lebih dari 250 kajian dan 150 ubat-ubatan, sebuah pasukan di Johns Hopkins Children's Center masih tidak tahu tentang bagaimana untuk berjaya mengubati jerawat. Dengan lineup kecerdasan gagal untuk menyembuhkan jerawat, bagaimana mungkin Jane rata-rata berharap untuk membebaskan diri dari penderitaan jerawat? Sederhana, memecahkan kod zits anda.

Perubatan jerawat yang berkesan tetap sukar kerana makna lebih dalam di balik maklumat-jerawat dikemas terlalu sering diabaikan atau tidak diperiksa, sampai sekarang.

"Dengar mesej-mesej zits anda", menyatakan Naweko San-Joyz, penulis Jerawat Mesej: Crack kod zits anda dan mengucapkan selamat tinggal jerawat. Zits cerdas dan penuh pengetahuan tentang anda dan gaya hidup anda. Mereka jerawat di wajah anda bertindak sebagai utusan sedikit dari tubuh untuk menyarankan perubahan bermanfaat untuk gaya hidup anda dan bidang kehidupan anda yang anda harus membayar lebih banyak perhatian.

Jerawat Mesej membimbing pesakit jerawat diburukkan untuk mencari tahu persis apa yang menyebabkan kes yang unik mereka jerawat. Ini adalah kekurangan resep jerawat yang paling dan krim, mereka mengubati jerawat sebagai sasaran sebagai lawan untuk menyelidik menjadi apa keperluan emosional, fizikal, psikologi dan atau gizi mematikan mencetuskan timbulnya jerawat.

Setelah anda membaca kata laluan anda jerawat, jerawat akan mendedahkan banyak maklumat praktikal tentang anda. Sebagai contoh, seberapa baik anda mengatasi stres, apakah keperluan khusus anda gizi terpenuhi, jika tujuan peribadi anda telah dipenuhi, jika organ anda berfungsi pada tahap optimum, dan apakah atau tidak harga diri anda seimbang hanya dari contoh wahyu yang disampaikan oleh jerawat. Menggunakan kebijaksanaan kuno dan ilmu pengetahuan moden San-Joyz membantu orang dengan jerawat menentukan akar penyebab kes unik mereka jerawat.

Mesej jerawat direka untuk orang dengan jerawat yang tidak dapat mencari bantuan dengan ubat, diet khusus, atau krim sendirian.

Adakah anda membiarkan jerawat anda memberitahu anda sekurang-kurangnya lima hal tentang diri anda sendiri sebelum anda pop itu, memboros dengan krim, atau menelan beberapa ubat ajaib jerawat? Jika tidak, ini boleh mengapa anda adalah salah satu daripada 17 juta orang di Amerika Syarikat masih mengatasi jerawat.