Monday, November 22, 2010

Acne Program - Langkah 9 Protein dan Makanan 0ther Makan

Makan jenis makanan yang tepat adalah apa yang boleh memberikan anda sistem kekebalan yang kuat dan membantu anda mencegah penyakit dan segala macam noda kulit termasuk jerawat.

Berikut adalah beberapa makanan yang dapat membantu anda mengatasi jerawat di wajah atau seluruh tubuh anda.

Protein

Makan daging berlebihan berbahaya bagi kesihatan anda. Makan terlalu banyak daging, lebih dari 2-4 ons per hari, telah dijumpai untuk menyumbang penyempitan pembuluh darah.

Jika anda melakukan pekerjaan fizikal dan terlibat dalam banyak gerakan dalam pekerjaan anda, maka anda harus makan lebih dari 2-4 ons protein per hari. Pastikan bahawa daging memiliki minimal aditif dan pengawet.

Ingat, daging tinggi lemak tepu, yang menghalang aktiviti EPA dan DHA, yang menghasilkan prostaglandin dan mengawal aktiviti hormon anda.

Daging dan roti adalah penyumbang besar untuk mencipta sembelit. Daging sulit untuk dicerna dan sering kali itu akan masuk ke dalam usus separa dicerna. Keadaan ini menguntungkan bakteria jahat dan membolehkan mereka untuk mendominasi usus besar dan membuat sembelit.

Kerana daging dan roti mengandungi serat kecil, mereka bergerak perlahan-lahan di usus, yang menyebabkan sembelit dan akhirnya untuk beberapa jenis peradangan usus besar.

bakteria buruk, daging yang membusuk dan makanan tercerna lain menyumbang pada membina bahan-bahan toksik dalam usus besar. Ini adalah jenis keadaan anda perlu cuba untuk mengelakkan, jika anda mempunyai jerawat. Anda perlu kotoran di usus besar untuk bergerak secara teratur dan keluar dubur, jika tidak, hal beracun akan membina dan berakhir di aliran darah anda

Ini adalah butir anda harus makan:

* Brown padi - mengandungi asid amino yang membantu membina semula jaringan kulit
* Seluruh butir - mengandungi asid folik, magnesium, dan vitamin E, vitamin B, mineral, dan serat
* Oat - menggunakannya di pagi hari dengan madu atau kismis. Oats mempunyai kesan anti-inflamasi pada kulit dan membantu untuk membuat anda teratur.

Benih dan kacang-kacangan

* Almond - Almond mengandung protein, vitamin B, kalsium, besi, kalium, magnesium, dan fosfor. Gunakan mereka sebagai snack. Kacang kecil ini membantu membina otot dan rangkaian.
* Biji Flax - Benih ini dikenali kerana banyak mengandungi minyak omega 3, minyak esensial bagi kehidupan. Mereka juga mengandungi serat apabila digunakan bawah ke atas dan dimasukkan ke dalam smoothie. Omega 3 juga merupakan minyak anti-inflamasi, yang baik untuk jerawat.
* Pecans - Ini adalah salah satu kacang baik untuk makan. Ini mengandungi Vitamin A,, B C, kalsium, besi, fosforus, dan kalium. Gunakan mereka sebagai snack.
* Pine kacang - kacang ini juga salah satu yang terbaik untuk dimakan. Mereka mengandungi vitamin A, C,, B protein dan zat besi.
* Wijen biji - Mereka yang tinggi kalsium, fosforus, dan kalium. Mereka membantu dalam mengurangkan pelbagai penyakit kulit seperti jerawat dengan mengurangkan pembengkakan.
* Biji bunga matahari - bibit ini harus digunakan sebagai camilan. Mereka adalah tinggi protein, kalsium dan vitamin A. Mereka memberikan nutrisi untuk membina seluruh tubuh dan baik untuk kulit kering.

Semua kacang-kacangan dan biji harus dimakan mentah. Pemanasan dan pemprosesan yang lain akan membunuh kekuatan hidup dari kacang atau biji dan juga mengurangkan jumlah vitamin dan mineral.