Monday, November 22, 2010

Acne Program - Langkah 8 Sayuran untuk Makan dan Minum

Makan dan minum sayuran diperlukan untuk kesihatan yang baik dan untuk menjaga kulit anda bebas dari jerawat. Kebanyakan orang tidak cukup makan sayur-sayuran dan jarang minum jus mereka. Ini adalah senarai sayur-sayuran dan jus mereka bahawa anda perlu makan dan minum harian untuk membantu menghilangkan jerawat anda.

Jus sayur-sayuran

jus sayur cepat diserap ke dalam aliran darah anda. Sebagai hasilnya, sel-sel anda dengan cepat disediakan dengan nutrisi yang memberi mereka makan dan yang membersihkan sampah. jus nabati memberi anda peluang untuk mendapatkan bantuan cepat dari pelbagai keadaan tubuh seperti jerawat, gangguan kulit, dan sembelit.

Makan dan minum sayuran memberikan mineral dan nutrisi yang membina darah, rangkaian, tulang, dan sel. Ini adalah mineral yang membina setiap bahagian dari tubuh anda. Ini adalah mineral yang menjaga pH tubuh anda pada tahap yang diperlukan. Ini adalah mineral yang menjaga basa tubuh anda dengan meneutralkan asid badan. Menumpu pada menempatkan mineral ke dalam tubuh anda dengan makan dan minum banyak buah-buahan dan sayur-sayuran.

Wortel jus epal

Minum jus wortel setiap hari. Saya suka minum jus wortel dicampur dengan jus epal. Perut saya dapat menangani gabungan ini lebih baik.

Jus wortel mengandungi banyak vitamin dan mineral. Hal ini tinggi beta-karoten. Jus wortel akan meningkatkan kesihatan kulit anda dan membantu anda menghilangkan jerawat.

Wortel, bayam, dan jus epal

Kombinasi wortel, bayam dan jus epal adalah minuman yang kuat untuk membersihkan usus besar, menghilangkan sembelit dan memperbaiki keadaan kulit anda.

Untuk membuat minuman ini, jus lobak merah dan 3-4 sekumpulan bayam. Kemudian tambah epal dijus untuk membuat minuman ini lebih diminum.

Sayur-sayuran

Kata fitokimia sering digunakan di sini. Fitokimia adalah semua bahan kimia yang ada di sayur-sayuran dan buah-buahan. Ada begitu banyak phytochemical yang saintis belum menyiasat dan belajar tentang semua daripada mereka.

Ini adalah sayuran yang anda perlu makan secara maksimum, sehingga anda dapat menyokong pembersihan wajah dan menghilangkan jerawat.

* Wortel - mengandungi sumber yang kaya karotenoid A-seperti vitamin. Phytochemical ini telah ditunjukkan untuk meningkatkan kesihatan kulit dan memperbaiki ketika sudah rosak.
* Kubis - membantu untuk mendetoksifikasi tubuh bahan kimia berbahaya dari aditif udara dan makanan.
* Saderi - membantu mengurangkan ketegangan saraf. Ini mengandungi banyak mineral yang membantu untuk meneutralkan sisa asid tubuh dan tinggi serat
* Ketimun - membantu untuk mengurangkan masalah jerawat kerana tinggi dalam silikon dan belerang. Ini juga merupakan diuretik yang membantu aliran air lebih melalui buah pinggang untuk membersihkan darah anda
* Brokoli - kaya akan beta karoten, prekursor untuk vitamin A, yang baik untuk kulit
* Bawang putih - adalah antibiotik semulajadi dan akan membantu mengurangkan jangkitan bakteria kulit
* Merica Green - The nutrisi dalam paprika hijau baik untuk kesihatan hati dan sembelit. Its mineral yang baik untuk meneutralkan sisa asid.
* Lobak - membantu untuk mencerna makanan anda. pencernaan yang baik diperlukan untuk mengelakkan sembelit dan untuk menjaga strongSprouts hati dan pankreas - menyediakan banyak vitamin dan mineral, yang membantu mengurangkan asid tubuh
* Salad air - membantu mencegah kekurangan vitamin dan mineral pada permukaan kulit. Menyediakan Vitamin A, B1, B2, C, besi, mangan, tembaga, dan kalsium.