Thursday, October 6, 2011

Bilakah 'mengintip Pertandingan Anda' Sisa lengkap Masa?

Otak anda menjerit "Fast Gimme", "Mudah Gimme", "Adakah ia untuk saya secara automatik"! Oleh itu, apabila anda melihat tajuk berita yang berbunyi ...

"Bayangkan mengintip Pertandingan Anda Untuk Membina Massive Sasaran Kata-kata Senarai 3000 Atau Lebih Keywords On Auto-Pilot ... Dalam 10 Minit Atau Kurang Dan Skyrocket Keuntungan Adsense Anda Segera Dan Mudah"

Anda berfikir "Hmmmm. Bunyi yang baik. Kelihatan menarik ..."

"Jangan sekali-kali Membina Satu lagi Senarai Kata kunci Way Perlahan Dan Keras!"

Wah. Adakah mungkin?

"Anda perlu faham bahawa ini adalah satu permainan nombor."

Baiklah Sekarang beritahu saya sesuatu yang tidak pernah begitu jelas.

Tajuk berita di atas dan subheadlines disebut secara langsung dari surat jualan untuk sekeping perisian yang relatif baru (nama tidak akan disebut di sini) yang bertujuan untuk menghapuskan semua "kerja keras" melakukan penyelidikan kata kunci. Ia kedengaran menarik. Tiada kata kunci yang lebih membosankan penyelidikan. Ya! Saya mendapati kehidupan adalah jauh lebih menyeronokkan apabila saya tidak perlu melibatkan diri otak saya.

Jangan tarik keluar kad kredit anda hanya lagi.

Dengan produk ini, tidak ada keperluan untuk mengkaji semula keseluruhan surat jualan untuk mengetahui apa lagi perisian akan lakukan untuk anda. Itu semua baik diringkaskan dalam tajuk pertama.

Surat jualan termasuk link untuk melihat persembahan video nice menunjukkan bagaimana perisian itu berfungsi, dan ia memang muncul untuk berbuat tepat apa yang penulis itu berkata ia akan. Saya tidak ragu-ragu bahawa program menyampaikan kepada semua janji-janji surat jualan, tetapi apa yang sebenarnya anda mendapat?

Mari kembali kepada tajuk lagi ...

"Bayangkan mengintip Pertandingan Anda Untuk Membina Massive Sasaran Kata-kata Senarai 3000 Atau Lebih Keywords On Auto-Pilot ... Dalam 10 Minit Atau Kurang Dan Skyrocket Keuntungan Adsense Anda Segera Dan Mudah"

Sekali lagi, saya mungkin akan terdorong untuk celepuk down satu sejuk C Nota, tetapi apa yang salah dengan gambar ini?

Apa yang tidak perisian ini memberitahu anda?

1) Kata kunci carian kekerapan.
2) jumlah persaingan untuk kata kunci mana-mana.
3) Kata kunci tawaran kos di Google Adwords dan / atau nilai anggaran Adsense.

Apabila anda mengambil pendekatan "mengintip pesaing anda", perlu berhati-hati dan tidak untuk memberi persaingan anda kredit terlalu banyak kerana telah melakukan kerja rumah mereka. Mungkin yang mereka lakukan. Mungkin mereka tidak.

Jika anda menjana "yang sangat advertising" kata kunci senarai 3,000 kata kunci dan anda tidak tahu kekerapan carian, jumlah persaingan bagi mana-mana kata kunci, kos Adword tawaran atau nilai anggaran Adsense, apa yang anda lakukan dari sana?

JAWAPAN: Mula semula.

Beberapa pemasar seperti mengatakan Wordtracker itu hanya "Jadi Mahal"! Pernahkah anda melihat harga "Meal Nilai" di akhir-akhir ini McDonald? "Supersize Ia" dan anda telah membelanjakan kira-kira jumlah wang yang sama bahawa ia akan menelan kos untuk mendapatkan akses kepada Wordtracker untuk sehari. Sehingga penulisan artikel ini, langganan satu hari untuk kos Wordtracker $ 7,65.

Jika anda tidak pernah menggunakan Wordtracker sebelum ini, anda boleh dengan mudah mempelajari semua "bagaimana untuk" dalam beberapa jam dengan menggunakan tutorial mereka, yang sangat baik dilakukan. Sekarang anda masih mempunyai 20 jam untuk membuat kajian kata kunci yang bijak. Anda akan mempunyai jawapan kepada soalan-soalan penting yang anda benar-benar perlu bertanya, dan anda akan telah menghabiskan $ 7,65 kekalahan. Sekarang nilai yang cemerlang.

Hanya kerana seseorang mencipta aplikasi perisian yang "secara automatik" bekerja untuk anda tidak semestinya bermakna bahawa maklumat anda akan menghasilkan bernilai apa-apa.

Adakah anda sebaliknya telah ...

- A besar senarai lemak berbulu 3,000 kata kunci dengan maklumat berguna mengenai mana-mana mereka tidak sebenar.

ATAU

- Satu senarai yang benar-benar berharga kata kunci dengan carian kekerapan dan jumlah persaingan untuk setiap kata kunci.

Pilih yang kedua.

Mulakan dengan akhir di dalam fikiran. Merangka pelan. Berfikir melalui projek anda dan menyusun strategi.

Apabila anda belajar bagaimana untuk menggunakan Wordtracker cekap, anda akan dapat penyelidikan 10 pasaran khusus dalam satu hari tanpa berbuka peluh.

Apabila ia datang kepada penyelidikan kata kunci, terdapat beberapa jalan pintas yang boleh diambil dengan menggunakan perkhidmatan seperti Wordtracker dan juga beberapa program perisian yang sangat baik, tetapi tidak memberikan kepada godaan untuk beralih perkara yang kelabu ke dalam terbiar.

Terdapat cara-cara berkesan untuk membina tapak kandungan dan terdapat lain-lain "klik butang dan membina tapak laman bazillion" kaedah. Jangka hayat yang kedua adalah mendapatkan lebih pendek setiap minggu.

Dalam kata-kata yang besar Aretha Franklin, "Fikir. Thinka memikirkan."