Thursday, October 6, 2011

Apa Adakah Ia Ambil Make Money Online?

Apa soalan yang dimuatkan! Mari yang sempit bahawa ke bawah sedikit dan mengambil dari perspektif seseorang yang mahu bekerja dari rumah dan menjana pendapatan secara online dalam perniagaan dari rumah. Ini akan menjadikan ia satu persoalan yang mudah untuk menjawab.

Anggaplah anda tidak pernah mempunyai sebuah laman web, tidak tahu bagaimana untuk mendapatkan akaun saudagar, tidak tahu html, dan cukup banyak terjebak dengan menjadi seorang pakar dalam menghantar dan menerima e-mel.

Apa yang ada untuk anda lakukan dalam talian untuk membuat wang? Banyak, sebenarnya! Hari ini tidak sama sekali seperti beberapa tahun yang lalu atau malah enam bulan yang lalu. Jika saya hanya mempunyai peluang untuk menjana pendapatan secara online apabila saya memulakan perniagaan pemasaran!

Berikut adalah senarai perkara yang anda boleh lakukan dengan laman web dan akaun hosting hari ini:

Menjual produk affiliate (produk seperti laporan, ebook, barangan keras setiap membuat yang dapat difikirkan, model, saiz bentuk, dan fungsi, dan banyak lagi).
Menjual perkhidmatan (adakah anda tahu berapa besar perniagaan yang menjadi Pembantu Maya hari ini? Ia agak menakjubkan apa yang anda boleh dilakukan untuk individu tanpa pernah bertemu face-to-face, di mana-mana sahaja di dunia!)
Lelongan Online (Ebay telah menjadikan beribu-ribu dan beribu-ribu orang pendapatan sepenuh masa dari lelongan koleksi, antik, dan juga peralatan baru dan alat semua jenis dibayangkan. Nama itu, ia telah dijual di Ebay!)
Laman web keahlian: Tahu mana-mana kumpulan orang-orang yang akan senang untuk mendapat maklumat orang dalam pada hampir mana-mana topik? Anda boleh membuat duit online dengan laman keahlian!

Senarai yang panjang dan saya tidak bersedia untuk detail di sini. Anda telah menemui jalan anda ke bersih dan jika anda telah melayari lama di semua anda tahu ia adalah pusat membeli-belah super raksasa. Siapa anda berfikir membuat wang online yang paling? Selain daripada syarikat-syarikat besar, kebanyakan web dibuat laman web yang dipasang oleh perniagaan kecil orang bekerja dari rumah.

Saya menjual maklumat dan saya suka. Kebanyakan produk yang saya jual adalah produk peniaga-peniaga lain. Saya hanya mengarahkan lalu lintas ke laman web saya, memberi maklumat, dan titik untuk produk yang berkaitan yang berkaitan dengan maklumat yang saya berikan orang yang mencari cara untuk menjana wang online. Saya suka membantu orang membuat beberapa jualan pertama mereka.

Selepas itu, mereka sentiasa terpaut dan tidak boleh melakukan cukup untuk belajar semua yang ada untuk mengetahui tentang bagaimana untuk menjana wang online. Ramai orang yang saya telah bekerja dengan kini mempunyai beberapa ke beberapa laman web yang menjual segala-galanya daripada laporan dengan barang-barang keras yang boleh dihantar terus kepada pelanggan mereka. Kebanyakan orang mula membuat wang dalam talian sebagai gabungan
produk tertentu atau pengarang. Ini merupakan cara terbaik untuk mendapatkan kaki anda basah dan belajar apa yang menjana wang online ialah kira-kira. Orang kemudian sama ada bekerja untuk mencipta produk mereka sendiri (yang mereka mendapat 100% keuntungan dari) atau mengembangkan laman web mereka ke dalam niche lain yang berkaitan.