Friday, March 11, 2011

Rahsia Real Untuk Mencari Pasar Niche Hot!

Cari ceruk pasar sederhana. Menemukan ceruk pasar MENGUNTUNGKAN sedikit lebih keras, tapi masih mudah selepas anda tahu apa yang anda lakukan. Jika tidak, anda akan berakhir seperti 90% dari pemasar ceruk lain di luar sana yang menghabiskan minggu atau bulan di ceruk pasar hanya untuk mengetahui ada wang yang akan dibuat di sana.
Untungnya aku akan mendedahkan rahsia untuk mencari ceruk pasar menguntungkan kemudian dalam artikel ini.

Ada ratusan cara untuk mencari ceruk pasar. Anda boleh menghabiskan masa anda mencari kata kunci popular menggunakan peranti seperti Wordtracker, atau anda juga boleh berkeliling kedai buku tempatan anda mencari topik buku umum. Saya sudah mencuba
pilihan ini ketika saya pertama kali bermula pada pemasaran niche, dan biarkan aku memberitahu, aku kehilangan sebahagian besar wang ketika saya mengambil topik seperti itu. Mengapa? Yah, itu sederhana. Hanya kerana orang mencari kata kunci atau frasa dalam talian atau kerana ada beberapa buku hard copy pada suatu topik, bukan bererti pasaran tersebut akan membeli produk anda secara online.

Adakah anda pernah mendengar nasihat "Target pasaran niche anda bergairah tentang"? Apa sekumpulan sampah yang sepotong nasihat. Tidak peduli bagaimana ghairah anda mengenai suatu topik, jika
orang di pasaran yang tidak membeli produk dalam talian, ANDA AKAN GAGAL dan gagal total.

Ini adalah 2 cara untuk mencari pengeluar kas, kelaparan ceruk pasar bahawa anda mungkin belum pernah lihat sebelumnya ...

1) Ebay - persediaan terbatas niche. Setiap orang telah mendengar tentang ebay, tetapi hanya sedikit orang berfikir untuk pergi ke ebay untuk mencari ceruk
pasaran. Anda perlu gila TIDAK menggunakan ebay untuk mencari pasaran. Ini adalah salah satu tempat yang hanya anda yang boleh pergi dan melihat secara persis
apa orang yang membeli secara real time. Ini adalah cara melakukannya.

Pertama, pergi ke laman utama ebay di www.ebay.com. Di bahagian bawah lajur kiri link, klik pada link yang mengatakan "Semua Kategori". Ketika anda masuk ke halaman seterusnya, klik pada link di
kanan bawah kategori yang mengatakan "Papar Semua Kategori".

Apa yang baru saja anda lakukan adalah senarai produk bila-bila masa untuk dijual di ebay, tetapi yang lebih penting, anda boleh melihat CARA
BANYAK produk yang dijual di setiap kategori. Ada ribuan kategori topik niche tepat di depan mata anda, dan anda boleh melihat seberapa popular satu masing-masing hanya dalam beberapa klik.

Aku hanya klik "Lihat semua kategori Antik ..." dan aku menemukan beberapa ratus ceruk pasar dalam kategori barang antik.

Inilah yang niche pemasaran adalah semua tentang. Kategori "Antik" saja terlalu luas. Jika anda pergi setelah yang satu ini, anda akan
gagal, tetapi jika anda pergi selepas sub niche seperti "Asia antik mangkuk" atau "Antique Sterling sudu garpu perak", anda sangat
meningkatkan tahap kejayaan anda.

Lalu, ke http://pages.ebay.com/sellercentral/whatshot.html dan melihat betapa berapi panas mereka.

2) Cara seterusnya untuk mencari ceruk pasar yang popular adalah dengan pergi ke www.meetup.com website. Dari homepage, ada
adalah sebuah link yang mengatakan "Browse All Kepentingan". Laman web ini kemudian akan
senarai beratus-ratus topik di mana orang mendaftar untuk menjadi sebahagian daripada kumpulan. Ini juga senarai berapa banyak orang bergabung dengan kumpulan masing-masing,
atau "ceruk pasar" jika anda mahu. Siapa sangka akan ada sekelompok lebih dari seribu orang tergila-gila
skuter? Saya mendapati ceruk pasar di bawah kategori otomotif.

Dengan menggunakan kedua-dua kaedah ini, anda harus dapat mencari beratus-ratus niche topik untuk memulakan penargetan akan. Setelah
Anda mencari ceruk pasar anda ingin membina perniagaan anda di sekitar, langkah seterusnya adalah untuk belajar bagaimana mengembangkan produk
pasaran ini akan menjatuhkan satu sama lain selama berusaha untuk membeli.