Tuesday, March 8, 2011

Pengirim Drop Bisa Membuat Fortune di Ebay

Drop penghantaran telah menjadi trend terkini dalam perniagaan dan membantu mendorong gelombang terbaru daripada laman-laman baru yang dibuat hari ini. penghantar Drop mencipta beberapa laman web jual berbagai lini produk dan membuat keberuntungan dalam proses. Taip saja semua produk yang boleh anda fikirkan ke mesin pencari dan hanya melihat berapa banyak laman laman web datang-dan kebanyakan mereka adalah syarikat pelayaran drop menjual barang dagangan mereka!

Drop Pengiriman Manfaat

Alasan mengapa penghantaran drop telah menjadi begitu popular dan meletup begitu tiba-tiba adalah bahawa itu hanyalah cara yang paling efisien untuk menjual barang runcit. Orang surfing web menemukan sebuah laman web yang menjual produk yang mereka inginkan dan kemudian membuat pembelian. Pemilik website (drop Shipper) kemudian melewati agar bersama untuk grosir mereka bersama-sama dengan kos bayaran dan penghantaran.

Dari sana, grosir proses order, pakej produk dengan nama syarikat pemilik website di bungkusan, dan kapal langsung kepada pelanggan. Pemilik website membeli produk dengan harga borong dan kemudian menjualnya kepada pelanggan apa pun harga yang mereka fikir mereka boleh kos, dan keuntungan daripada perbezaan. Benar-benar jenius murni!

Tapi, ada lebih untuk ini daripada yang anda fikirkan dan keindahan pelayaran drop mendapatkan bahkan lebih baik! Pertama-tama, hampir tidak ada overhead kerana tidak ada kedai untuk beroperasi (atau pekerja untuk membayar!) Atau persediaan untuk mempertahankan. Kedai seperti Wal-Mart mungkin mendapatkan harga grosir lebih baik kerana mereka membeli dalam jumlah yang besar seperti, tetapi mereka masih tidak membuat sebagai banyak keuntungan setiap item sebagai penghantar drop kerana kos operasi kedai mereka.

Drop Pengiriman dengan Ebay

Walaupun laman web yang pasti murah untuk membuat dan mengendalikan daripada kedai runcit konvensional, mereka masih boleh memerlukan pelaburan yang cukup cukup besar masa dan wang. Antara membayar untuk pelayan dan baik mencipta atau membayar untuk kandungan, website pasti dapat memakan masa dan wang. Tapi, ini adalah tempat Ebay masuk

Dengan sedikit bayaran, anda boleh mencatat barang-barang anda di Ebay dan manfaat daripada berjuta-juta dan berjuta-juta orang yang surfing halaman setiap tahun. Dengan cara ini, anda tidak perlu bimbang tentang penyelenggaraan website apapun dan anda boleh mula menjual produk-produk dalam satu atau dua hari.

Kerana lalu lintas yang luar biasa di Ebay, sudah pasti mungkin untuk membuat keuntungan dengan penghantaran drop dari laman. Jika anda hanya memikirkan kos Ebay sebagai beban perniagaan, ada benar-benar ada kerugian untuk tetapan dan pasti bisa lebih menguntungkan dari operasi laman anda sendiri dan bimbang menjadi orang untuk melawat laman anda.

Sementara beberapa orang mungkin tidak menyukai idea bergantung Ebay untuk perniagaan mereka, kenyataannya tetap bahawa penghantar drop secara substansial boleh mendapatkan manfaat daripada perkongsian. Kerana kos operasi sangat rendah penghantaran drop, kos Ebay adalah harga yang sangat kecil untuk membayar keselesaan dan lalu lintas yang tinggi yang ditawarkan oleh laman web tersebut. Jika anda berfikir tentang pergi ke penghantaran drop tapi tidak gila tentang idea untuk mencipta dan operasi website anda sendiri, pertimbangkan posting dari Ebay kerana manfaat jauh lebih besar daripada kos yang kecil yang dibebankan oleh laman tersebut.