Tuesday, March 8, 2011

Pemasaran Agresif

Jika anda mendapatkan e-mel dengan tajuk seperti 'Jangan Pernah Lagi Trust Me! " dan terus sepanjang baris '... maka anda tidak perlu mengambil nasihat saya pernah lagi! "

Saran saya adalah - Jangan *


Mungkin kerana aku skeptis terhadap jumlah produk "keajaiban", "tawaran hebat", 'menawarkan masa yang terhad' atau 'pakej yang luar biasa' yang diiklankan dalam talian setiap hari. Mungkin itu kerana saya telah membeli produk lebih dari saya mungkin boleh menggunakan untuk saat ini. Mungkin itu kerana ada orang-orang mungkin lebih cuba untuk menjual pakej tertentu dari jumlah pakej yang sedia. Atau, mungkin itu kerana saya menerima e-mel dengan isi yang hampir identik dari berbagai sumber terlalu banyak. Apa pun alasannya, jangan membuat kesalahan yang sama seperti yang saya miliki di masa lalu.

* Mungkin banyak yang baik. Mungkin tepat apa yang anda cari. Tetapi jika anda menerima e-mel dengan kandungan yang sama persis dari sumber yang berbeza, fikirkan baik-baik sebelum anda membeli. Ada beberapa internet marketer yang baik yang saya setiap menghormati. Namun, ada peningkatan jumlah 'pemasar' yang menunjukkan sedikit berfikir atau pertimbangan orang lain. Mereka akan mengambil dari anda, namun mampu memberikan apa-apa. Anda mungkin tidak bersetuju dengan kenyataan terkini. Jika anda membeli produk dari mereka dan anda puas hati dengan produk tersebut dan mereka senang dengan wang yang diperolehi daripada jualan anda bahawa produk itu adalah situasi menang-menang.

Itu semua baik dan bagus sehingga anda melihat lebih dekat proses. Untuk melakukan hal ini, faktor-faktor lain harus diperhitungkan. Ini termasuk kos, nilai, keselesaan, masa, dan yang paling penting kepercayaan. Anda mungkin pernah mendengar kalimat tersebut. "Wang itu dalam senarai". Aku tidak akan bersetuju dengan itu dan mudah untuk melihat mengapa banyak hitter "senarai besar" berjaya dalam permainan peratusan. Tapi kecuali jika mereka menawarkan sesuatu yang lebih dari orang lain mengabaikan mereka 'jualan pitch'. Banyak dari orang-orang datang dan pergi. Pastikan mereka tidak pergi dengan wang anda.

Berkenaan dengan e-mel yang bersangkutan, di sini adalah petikan dari sebuah 'dipercayai' ezine yang saya melanggan "ini hanya menarik bagi anda, Bryan, jika anda benar-benar memerlukan beberapa tanda produk baru untuk dijual. Jika tidak, jangan repot-repot. " Setidaknya, ini adalah jujur dan langsung ke titik. Aku tahu siapa aku akan membeli dari. Pada kesempatan, waktu mungkin lebih penting daripada kepercayaan. Jika hal ini berlaku, maka pastikan anda mempunyai gunakan untuk produk sebelum anda membelinya. Kita semua bersalah impulse buying. Hal ini dapat terlalu mudah untuk membeli sesuatu yang akan jarang, jika pernah, digunakan.

Jika anda melanggan ke sebuah ezine atau newsletter, sering kali berguna untuk mengawasi penghantar. Dengan melakukan hal ini anda akan belajar untuk mengenali jika kandungan asli atau hanya salinan karya orang lain. Anda juga akan dengan cepat menemukan jika penghantar hanya tertarik menggunakan anda sebagai cara untuk mendapatkan 'wang segera' a. Hal ini jelas jika terdapat kandungan sedikit atau tidak ada, berlebihan affiliate URL, atau e-mel yang dihantar berulang atau lebih kerap daripada yang diperlukan.

Jika anda menyukai melanggan newsletter atau e-mel, itu hebat. Jika anda tidak, anda boleh 'unsubscribe' biasanya. Jika ini gagal, maka cubalah 'putih' penapisan untuk menapis keluar. Jika anda berfikir email dari spammer, maka berhati-hatilah. Jangan klik pada URL atau pilihan 'unsubscribe', dan kecuali anda benar-benar yakin originator, tidak pernah membuka lampiran.

Jika anda menggunakan eBay atau PayPal, anda tak diragukan lagi akan menyedari e-mel palsu atau spoof yang berkala meletup keluar. Nah, kitaran berputar telah bermula lagi. Seorang yang baik tutorial tentang spoof e-mel dan bagaimana mengenali mereka boleh didapati di http://pages.ebay.com/education/spooftutorial/index.html

Tip - Jika anda memiliki website anda sendiri, jangan gunakan alamat lalai untuk akaun anda PayPal atau eBay. Gunakan alamat yang berbeza dan anda akan cepat tempat spoof email di baris 'To' e-mel.