Tuesday, March 8, 2011

Pemasaran Afiliasi vs Google Adsense: Biarkan Pertempuran Begin ...

Akhir-akhir ini telah terjadi banyak perbincangan mengenai bagaimana membuat tan wang dengan Google Adsense. Pada kenyataannya, banyak orang yang membuat kenyataan bahawa laman Adsense boleh mendapatkan pendapatan yang lebih tinggi dan kemudian sebuah laman sekutu pemasaran.

Jadi yang membawa kita ke pertanyaan penting: Yang merupakan perniagaan yang lebih baik dalam talian - laman Gabungan-Marketing atau laman Google Adsense?

Mari kita bahas masing-masing dan kemudian mengetahui perniagaan online adalah pilihan yang lebih baik:


Google Adsense

Bagaimana anda menyukai idea produktif ney m * tanpa berurusan dengan pelanggan atau e-mel menjawab. Hal ini dimungkinkan ketika anda menjalankan sebuah laman Google Adsense. Dengan halaman Adsense, anda boleh mempunyai pasif virtual-pendapatan yang memerlukan sedikit penyelenggaraan. Tapi apakah ini pilihan terbaik untuk sebuah bisnis online?

Ini adalah positif dari laman Google Adsense:

路 Mereka yang sempurna untuk orang-orang yang menjalankan halaman maklumat yang tidak mempunyai sekutu produk berkaitan

路 anda boleh menetapkan dan meninggalkannya. Dengan Google Adsense, anda boleh membuat laman kandungan, dan ada sedikit keperluan untuk mengemas kini kandungan.


Adsense 路 laman web yang mudah untuk skala. Kerana mereka memerlukan sedikit rawatan, anda boleh dengan mudah membuat beberapa laman web masing-masing membuat pendapatan yang bagus.

Ini adalah negatif daripada laman Google Adsense:

路 Mereka bukan penyelesaian jangka panjang yang besar. Alih-alih mendapatkan pengunjung anda untuk melanggan ke sebuah mailing list, anda tertumpu pada membuat orang untuk mengklik iklan. bisnis online Real menumpu pada membina aset yang boleh digunakan untuk pertumbuhan jangka panjang.

路 Situs ini bergantung pada mesin pencari. Sebahagian besar halaman Google Adsense membuat kesalahan dengan bergantung pada mesin carian untuk sebahagian besar lalu lintas mereka. Jika algoritma SE berubah maka pendapatan anda akan menurun secara signifikan.



Afiliasi Pemasaran

Menjadi affiliate marketer sangat bagus untuk mereka yang ingin membina sebuah laman tema. Dengan jenis usaha, anda boleh dengan mudah membuat laman web di seluruh topik dan membuat orang untuk membeli produk melalui produk anda. Jika dilakukan dengan betul, anda boleh dengan mudah membina berikut setia yang akan membantu anda menghasilkan wang selama bertahun-tahun yang akan datang.

Tapi affiliate marketing bisa membuat anda lebih banyak wang maka Google Adsense?

Ini adalah positif pemasaran sekutu:

路 Sebuah keuntungan besar dari affiliate-marketing adalah bahawa anda boleh membina perniagaan jangka panjang yang akan membawa aliran pendapatan selama bertahun-tahun.

路 Dengan sekutu-pemasar anda perlu fokus untuk membina sebuah senarai e-mel. Senarai ini merupakan aset utama dari perniagaan anda. Setiap kali anda mempunyai tawaran, anda boleh pergi ke senarai anda dan meningkatkan keuntungan anda ..

路 Tidak seperti laman Google Adsense, yang hanya menumpukan pada kata kunci membayar tinggi, sebuah laman sekutu pemasaran dapat berpusat pada topik yang anda mempunyai minat masuk


Ini adalah negatif pemasaran sekutu:

路 anda harus belajar bagaimana menulis persuasif dan membuat orang untuk membeli produk yang anda mengesyorkan. Bagi banyak orang ini adalah kemahiran yang sukar untuk belajar.

路 Setiap halaman affiliate marketing memerlukan banyak usaha. Anda perlu menghabiskan banyak masa menulis ulasan produk, membina senarai e-mel anda dan mencipta kandungan web.


Jadi yang lebih baik: Affiliate marketing atau Google Adsense?

Jawapannya adalah bahawa keduanya merupakan penyelesaian besar untuk sebuah perniagaan online. Alih-alih memilih salah satu dari yang lain, anda perlu membuat website yang boleh mengambil keuntungan dari keduanya.

Ini adalah bagaimana anda boleh melakukan ini:


1) Buat halaman kandungan pada topik yang anda berminat dalam, sementara membayar jumlah yang baik pada klik Adsense.

2) Mengintegrasikan Adsense anda ke dalam bar menu dan bahagian atas kandungan web anda.

3) Tambah laman web untuk sekutu-produk dan anda opt-in senarai e-mel. Namun, pastikan bahawa anda meninggalkan blok Adsense di laman ini. Dengan cara ini anda adalah memastikan bahawa anda membina aset anda jangka panjang.

4) Buat rencana web laman yang dioptimumkan yang fokus pada frasa kata kunci tertentu. Letakkan Google Adsense di blok tersebut.

5) Menyediakan senarai e-mel anda dengan kandungan yang baik dan cadangan produk. Sekali waktu, senarai e-mel anda dan memberikan link ke beberapa artikel web anda. Dengan begitu, anda boleh mendapatkan sedikit ney m * dari pelanggan anda apabila memberikan mereka kandungan yang baik.

Dengan menumpukan pada kedua-dua produk affiliate dan Google Adsense, anda akan membina keuntungan baik jangka pendek dan jangka panjang.