Wednesday, March 9, 2011

Meningkatkan Penukaran Mengurangkan Anda Perlu Sentiasa Promosikan Situs Anda

Aku baru saja telefon dengan Michael Fortin, salah satu copywriter atas dan ahli penukaran di web.

Kami melakukan teleseminar bagi para ahli kami pada penukaran dan ujian bagi pemilik website yang ingin keluar lebih banyak lalu lintas yang telah mereka nikmati, daripada terus-menerus harus mempromosikan laman mereka untuk menyokong tahap penukaran yang rendah. Secara khusus, kita berbicara tentang semua hal yang dapat anda lakukan untuk uji beda "panggilan untuk bertindak."

Panggilan untuk tindakan apa pun anda cuba untuk membuat orang untuk melakukan pada setiap halaman tertentu atau halaman dari sebuah laman. Ini boleh membeli produk atau perkhidmatan, membuat orang dalam senarai pengumuman atau newsletter, atau membuat orang untuk mengklik link iklan anda.

Kebanyakan web penerbit sangat bahagia ketika mereka akhirnya mempunyai laman Facebook yang mereka anggap pekerjaan mereka dilakukan dan mendapatkan hak untuk memasarkannya. Setelah lalu lintas gulungan dalam, mereka menikmati apapun jualan atau klik mereka mendapatkan dan cuba untuk membuat lebih banyak wang dengan mengarahkan lalu lintas ke laman LEBIH.

Lalu mereka mulai membina laman web yang lain. Dan lain-lain. Dan lain-lain.

Ini adalah trend mengganggu yang menciptakan sejumlah besar sampah. Baik sumber daya dan masa. Terutama ketika datang ke penerbit niche yang membina rangkaian besar halaman di topik yang berbeza untuk menangkap e-mel, menghasilkan pendapatan iklan, menjual produk sekutu dan perkhidmatan, atau untuk membina senarai mereka untuk menghasilkan jualan backend untuk pelanggan mereka.

Sampah dihasilkan ketika orang berada dalam terlalu besar terburu-buru untuk membina laman web yang lebih, menambah lebih banyak produk, dan mendapatkan lebih banyak lalu lintas ke laman web yang boleh menukar kadang-kadang 1,000% LEBIH BAIK daripada yang mereka lakukan sekarang.

Mereka bergerak dengan kelajuan yang sibuk, dalam senario ini, untuk membina membina membina, ketika tujuan pendapatan mereka dapat paling sering mudah dipenuhi tanpa sampah begitu banyak.

Salah satu contoh sampah adalah ketika seseorang membina laman kandungan-kering yang tidak ada tapi Adsense dan beberapa link di atasnya. Orang memukul jenis laman dan tidak sabar untuk mencari alasan untuk pergi. berfikir adalah, "Great 'klik melalui nisbah' saya! langit tinggi saya mendapat hampir semua orang untuk mengklik iklan saya!"

Tapi di sini apa yang terjadi pada kenyataannya: anda bekerja SANGAT keras untuk mendapatkan lalu lintas ke laman web tersebut, hanya untuk "membakar" itu di klik 35 sen! Tidak menangkap e-mel, tidak ada tindak lanjut, dan yang paling penting tidak ada keinginan pada bahagian pengunjung untuk PERNAH melihat laman anda lagi!

Adakah anda lebih suka seseorang datang melalui laman web anda dan klik akan pada link pengiklan, tidak pernah kembali? Atau anda lebih suka seseorang datang ke laman web anda, membaca beberapa kandungan bagus, sign up untuk pendaftaran anda dan tidak mengklik link yang APAPUN pertama kali?

Saya akan mengambil senario # 2 setiap hari dalam seminggu. Dan aku tidak akan membuat satu sen dolar dari orang yang dengan tindakan awal. Tapi aku akan di masa depan!

Jika anda mempunyai laman web yang anda terus-menerus test dan tweak untuk prestasi (diluar kemampuan untuk memukul mundur pengunjung anda untuk mengklik iklan hanya untuk mendapatkan ke laman KUALITAS) maka anda mempunyai perniagaan riil.

Anda boleh menguji dan mengesan pembolehubah SO BANYAK untuk membuat halaman lebih menguntungkan daripada sekarang. Setiap halaman di web dapat melakukan lebih baik berbanding sekarang. Setiap tunggal satu!

Orang-orang yang mengerti hal ini tidak pernah berhenti ujian panggilan mereka untuk bertindak untuk mendapatkan pengunjung mereka untuk melakukan lebih dari sesuatu yang menghasilkan tindakan yang pertama kali.

Lalu lintas adalah hal yang paling mahal di web baik dalam masa yang diperlukan untuk mendapatkannya dan sumber daya yang anda perlu menggunakan Facebook masing-masing dan setiap memukul.

Lalu lintas yang anda miliki sekarang mungkin semua lalu lintas yang anda perlukan PERNAH setiap hari untuk membuat pembunuhan dengan laman anda. Anda tidak akan pernah tahu sampai anda semua test dan mengesan tentang laman anda.

Berita utama, menawarkan, opt-in bentuk, jaminan, testimonial, peluru, penempatan adsense, tindak lanjut ... Ringkasnya, setiap webmaster di internet mempunyai banyak pekerjaan yang harus dilakukan pada setiap laman web yang mereka miliki jika mereka benar-benar ingin menuai keuntungan jenis laman mereka sebenarnya mampu menarik masuk

Kebanyakan orang mendapatkan halaman Facebook dan puas hati dengan jualan atau klik mereka mendapatkan dan terus maju. NO! Anda meninggalkan begitu banyak wang di meja berfikir anda telah selesai dengan hak halaman selepas anda memasangnya.

Situs itu adalah yang terburuk itu pernah seharusnya! Wasting lain kos domain, kos hosting, bandwidth dan kos yang berkaitan dengan mendapatkan lalu lintas ke laman web jenama baru sebelum anda telah mengoptimumkan laman anda saat ini untuk penukaran yang sangat baik itu dapat menarik TIDAK amalan perniagaan yang baik.

Saya tahu orang-orang yang memiliki ribuan domain. Dan satu hal yang saya dapat menjamin anda adalah ini: Mereka membuat sedikit sekali, bahkan jika mereka membuat $ 60.000 HARI, berbanding dengan apa yang mereka BISA akan membuat dengan laman jauh lebih sedikit dan ujian lebih jauh dan tweaking dari kumpulan yang lebih kecil!

Dan Fortin tampaknya setuju. Dia akan berada di seminar saya di New Orleans 09-11 September, 2005 untuk mengekspos semua orang yang hadir hanya berapa banyak wang yang mereka telah meninggalkan di meja selama bertahun-tahun kerana mereka tidak pernah menguji aspek-aspek yang berbeza dari panggilan mereka untuk bertindak.

Hal ini mencerahkan, serta menekan untuk mengetahui berapa banyak wang yang anda BISA telah membuat selama ini telah anda menguji dari awal!

Tetapi intinya adalah, anda tidak boleh kembali untuk mendapatkan semua pelanggan hilang, jualan, atau klik. Anda hanya boleh memulakan ujian hari ini untuk menangkap lebih banyak wang dari setiap laman web yang anda sendiri. Dengan demikian mengurangkan keperluan untuk memiliki rangkaian besar halaman semua tampil di setengah mereka berpotensi atau jauh lebih sedikit!