Wednesday, March 9, 2011

Mendapatkan Diluluskan oleh Adsense dalam jiffy ...

Saya tidak faham mengapa semua orang membuat keluar Adsense terdengar seperti semacam setan. Setakat ini, saya mempunyai tahap kelulusan 100% untuk pelanggan konsultasi saya. Anda akan berfikir bahawa kita keluarkan bulan mengembangkan laman web tersebut untuk mengajukan untuk mendapatkan kelulusan - tapi sejujurnya, aku menghabiskan waktu kurang dari satu hari (jika itu!)

Apa yang kami dapati adalah bahawa Google hampir tidak pilih-pilih kerana mereka membuat sendiri suara yang akan. Caranya adalah dengan membuat halaman anda sedemikian rupa sehingga anda hanya menyediakan kandungan, kami telah mendapati bahawa jualan sedikit anda lakukan di halaman persetujuan anda, semakin baik.

Jangan bimbang, setelah anda diluluskan anda boleh menggunakan kod yang mana pun anda inginkan - jadi meletakkannya di laman web lain yang menjual nanti. Tetapi untuk tujuan mendapatkan diluluskan, cubalah untuk menyekat hanya kandungan kandungan, dan kandungan lebih!

Sekarang, untuk ketentuan diatas sebelum kita mulai berbicara tentang bagaimana untuk mendapatkan laman web anda diluluskan untuk Google Adsense. Saya bukan ahli Google sama sekali, semua yang saya katakan adalah semua spekulasi dan pengalaman. Saya telah membantu lebih dari 50 pelanggan mendapatkan kelulusan Google Adsense tanpa harus bahkan 1 dari mereka tidak mendapatkan persetujuan - kami mempunyai 100% tahap persetujuan atas PERTAMA cuba.

Semua saya akan mengajar anda adalah apa yang saya lakukan untuk mereka.

Ada tiga unsur utama yang saya fokus pada saat mendapatkan pelanggan diluluskan:

1. Situs paparan dan nuansa - Tidak bahawa Google ingin website profesional yang direka $ 10.000, tetapi mereka juga tidak mahu beberapa bahagian dari sampah. Pastikan untuk di sekurang-kurangnya memiliki website rapi - bahkan jika hanya beberapa meja dan warna latar belakang yang kuat. Elakkan menggunakan latar belakang warna norak atau kontras tidak profesional.

2. Kandungan - Yang paling penting - Google percaya pada kandungan. Jika anda cuba untuk mendapatkan website dengan hanya beberapa halaman diluluskan, saya tidak berfikir anda akan mempunyai sedikit keberuntungan. Anda mesti mempunyai sekurang-kurangnya 15-20 halaman, lebih disukai, 15-20 halaman artikel / sumber daya, isi alias.

3. Lalu Lintas - Banyak "ahli" mengatakan bahawa Google akan memeriksa jenis lalu lintas yang anda miliki dan bahawa mereka tidak bersetuju dengan laman-laman baru dengan lalu lintas tidak. Pengalaman saya mengatakan bahawa para ahli yang FULL itu. TETAPI, hanya untuk amannya, sebelum anda kirimkan halaman anda untuk mendapatkan persetujuan - cuba untuk mendapatkan laman web anda beberapa lalu lintas.

Ini adalah tips kepada yang anda perlukan untuk membuat proses kelulusan semua lebih mudah dan cepat:

>> Dapatkan kandungan dari direktori artikel seperti www.goarticles.com - hanya menempatkan orang-rencana di laman anda, semakin mudah 15-20.

>> Sebelum anda menghantar laman web anda untuk mendapatkan persetujuan, posting di beberapa forum dengan link halaman anda dalam fail tanda tangan - ini akan membantu anda mendapatkan lalu lintas langsung.

>> Buat website yang sangat sederhana dengan 15-20 artikel, laman kenalan kami, dasar privasi dan penafian khas.

Itu saja - anda siap untuk mendapatkan kelulusan Google Adsense. Aku tahu aku membuatnya terdengar terlalu mudah, tapi jujur, kita mempunyai nota lagu yang membuktikan hal itu. Dan ingat, jika anda tidak mendapatkan diluluskan, anda sentiasa boleh memperbaiki perkara dan cuba lagi.

Jadi, jangan menunggu - berlaku sekarang - Google Adsense adalah sumber pendapatan.