Wednesday, March 9, 2011

Gaga lebih dari Google Adsense

Google Adsense telah diambil dunia oleh badai. Sekarang orang kecil boleh mendapatkan sepotong keuntungan besar. Tapi persis bagaimana seharusnya satu pergi tentang menghasilkan pendapatan dari itu? Artikel ini direka untuk membantu anda untuk memutuskan apa jenis web-page untuk membuat - salah satu yang akan menyedari keuntungan terbesar.

Pertama anda harus memilih tema mana ada sekurang-kurangnya beberapa pertandingan. Ertinya, jika anda memilih laman sejarah keluarga web, anda hanya boleh mendapatkan iklan silsilah dalam peti Adsense anda. Ini mungkin sangat rendah membayar iklan dan tidak pantas sementara anda. Sebelum membina sebuah laman web anda perlu menyemak dan melihat seberapa banyak orang membayar untuk jenis tertentu iklan. Untuk itu - PC Bidbrowser akan memberikan idea bagaimana pengiklan banyak yang membayar di Overture, dan anda boleh menganggarkan atau memuat meneka dididik di Adsense.

Tetapi adalah menemukan kata kunci membayar tertinggi cara terbaik untuk membina laman sekitar? Pertimbangkan titik yang mungkin ada begitu banyak pertandingan bahwa web-page anda mungkin tidak pernah melihat cahaya hari. Jika tidak ada orang yang pernah membaca halaman anda, anda tidak punya klik, maka pendapatan tidak ada. Tidak, kebenaran menghasilkan wang terletak di suatu tempat di tengah. Anda perlu topik yang mengandungi persaingan yang cukup rendah bahawa orang yang benar-benar akan menemuinya di search engine, tetapi juga persaingan yang cukup tinggi bahawa anda akan menerima beberapa wang dari pengiklan.

'Kata kunci detektif' Sebuah program yang rapi yang disebut membolehkan anda untuk menemukan kata kunci alternatif yang masih sangat dicari namun rendah dalam persaingan. Program lain melakukan fungsi yang sama.

Cari 6 atau lebih topik yang anda temukan keseimbangan yang bagus antara persaingan dan pahala. Sekarang bagaimana anda membina sebuah web-laman yang akan memberikan beberapa miring baru pada topik tersebut?

Adakah laman web anda benar-benar harus unik? Mungkin anda boleh menulis sebuah laman yang menarik atau dua tentang subjek bersama-sama dengan beberapa link. Contohnya, mungkin anda ingin menulis sebuah halaman di perdagangan pasaran saham. Jika anda pernah berada di pasaran saham anda boleh menulis pengalaman hidup real trading. Buatlah menarik, sekaligus menjaga itu benar. Apa yang mendorong anda untuk melabur? Saham apa yang kau perdagangan dan mengapa? Adakah anda membuat wang atau kehilangan sebahagian? Adakah anda punya cadangan untuk memberikan kepada pelabur baru? Bolehkah anda menemui beberapa link untuk screeners percuma atau beberapa alat lain yang akan berguna? Adakah anda menggunakan setiap teknik khusus - humoris atau tidak?

Anda lihat, tidak harus tentang membuat berjuta-juta dengan sistem trading anda, boleh menjadi pengalaman hidup yang lucu yang kita semua dapat belajar dari.

Terima kasih untuk membaca dan saya berharap anda memulakan perniagaan menguntungkan anda akan.