Friday, March 11, 2011

Membuat wang dengan RSS Feed

Pertama itu banner iklan, maka Google AdSense dan sekarang, cara terbaru untuk membuat wang di laman web anda bisa sangat baik menjadi RSS feed. Katakanlah apa? Aku berkata: RSS adalah panas dan anda harus menggunakannya untuk mengarahkan bola mata ke laman web anda. Ini adalah cara kerjanya:

Bergantung pada siapa Anda bertanya, RSS singkatan dari "Really Simple Syndication" atau "Rich Site Summary". Terlepas dari apa yang anda menyebutnya, RSS adalah cara untuk secara automatik menerbitkan (sindikasi) kandungan orang lain di laman web anda. Sekarang jangan bimbang, itu tidak sama dengan mencuri isi orang lain. Tidak ada yang illegal tentang menggunakan RSS feed. Bahkan, penerbit kandungan anda ingin memiliki itu muncul di laman web anda dan itulah sebabnya dia membuatnya tersedia sebagai RSS feed untuk memulakan.

Jadi apa untungnya bagi semua pihak?

Menggunakan RSS adalah win-win untuk kedua penerbit kandungan, siapa yang mendapat nama mereka keluar untuk berpotensi jutaan halaman dan anda, pemilik laman web yang menarik kandungan ke laman web anda.

Content, by the way, bererti apa sahaja yang penerbit memutuskan itu bererti. Khas kandungan termasuk berita, notis produk baru update, ringkasan blog dan banyak hal lain. Ini adalah "isi" sebahagian daripada persamaan yang berita baik untuk anda.

Tunjukkan wang

Salah satu ciri-ciri terbaik dari hosting RSS feed adalah bahawa laman anda memberikan sumber tak berujung kandungan baru diperbaharui dan relevan. Kandungan ini bertindak sebagai mesin carian umpan spider alam yang mereka akan mengisi perut kecil mereka di dalam dan kembali untuk lebih banyak setiap hari. selera mereka untuk kandungan segar menjaga kedudukan anda up.

Sticky kesetiaan bukanlah Ben baru & Jerry's rasa, tetapi harus menjadi tujuan dari setiap webmaster yang serius yang ingin membuat laman web yang tetamu kembali ke lagi dan lagi. Global RSS feed hati-hati dipilih boleh membuat itu terjadi dengan menawarkan kandungan unik yang tidak dapat dijumpai di tempat lain.

Sekarang tolong jangan membuat kesalahan dengan berfikir "Tapi mereka boleh mendapatkan kandungan yang sama di laman penerbit, mengapa mereka datang ke saya?". Hanya membina itu dan mereka akan datang! Maaf, saya tidak boleh menahan mengatakan bahawa, tapi itu benar. Selain kandungan RSS, yang mereka pasti bisa mendapatkan tempat lain, anda akan menambah kesetiaan anda sendiri hal-hal melekat itu semua tentang apapun halaman anda adalah semua tentang untuk memulakan. Bahawa kombinasi kandungan anda sendiri dan membuat RSS feed melawat anda pengalaman yang murni unik yang tidak dapat dijumpai di tempat lain.

Anda tidak perlu menjadi ahli Geek Squad untuk mula memaparkan RSS feed di laman anda. Cukup kunjungi salah satu link di bawah ini dan mendapatkan sibuk menggunakan RSS untuk membuat wang mo '.