Tuesday, March 8, 2011

Lima cara untuk empat kali ganda pendapatan website

Banyak pemilik website terlalu sering menyerah pada website mereka, bahkan sebelum halaman mereka mempunyai masa untuk bersinar. Hal ini boleh mengambil bulan, atau bahkan bertahun-tahun untuk mencapai optimum untuk perniagaan, jadi mengapa tidak mengharapkan keluar yang sama dari sebuah website? Sulit untuk mencari perniagaan yang mencari pendapatan yang diingini dalam tahun pertama. Jadi mengapa harus website sebagai popular seperti yang seharusnya berada dalam beberapa bulan pertama atau tahun?

Pertama-tama sama seperti perniagaan yang berjaya anda mesti percaya bahawa anda akan
berjaya dan tidak pernah memberikan-up. Untuk menjadi sukses dengan laman web anda mesti mempunyai mentaliti yang sama, tidak pernah menyerah dan selalu menempatkan waktu dan usaha masuk Menyerah adalah masalah utama tunggal, jika anda menyerah di website anda terlalu awal itu akan gagal.

Saya telah membina website selama bertahun-tahun dan mendapati bahawa apa yang saya telah menetapkan untuk anda dalam artikel ini akan bekerja, dan terus bekerja.

Kedua, anda perlu untuk meningkatkan lalu lintas anda, atau hits ke laman web. Saya menyarankan anda untuk membaca artikel saya sebelumnya "Enam Teknik Untuk Triple Hits Website Anda." Menjelaskan Artikel ini enam cara fungsional anda boleh meningkatkan lalu lintas ke laman web anda.

Ketiga dalam senarai, pastikan anda telah berjenama laman anda dengan baik. Orang ingin mengingati anda dan percaya halaman anda adalah high. Jadi membina website bersih dan fungsional yang menarik bagi pelanggan berpotensi anda. Situs anda lebih profesional, semakin anda akan terkesan para pengunjung.

Keempat, salah satu bahagian yang paling penting untuk website: Kualiti kandungan. Anda mesti mempunyai kandungan yang berkualiti. Sentiasa pastikan anda yang asli dan unik. Dengan memiliki maklumat berkualiti dan bermaklumat di website saya bermanfaat bagiku sampai batas tidak. Saya menemukan salah satu website saya diiklankan di eBay. Tidak hanya laman saya dipaparkan di lelong, tapi mereka merujuk kepada laman web saya dan produk yang saya jual. Ini website saya sendiri memberikan lebih dari 40-50 hits tambahan dari laman eBay saja, pada hari.

Bukan saja aku menemukan website saya di eBay, tapi saya menemuinya di banyak laman lain. Aku mengambil melihat populariti link saya dan mendapati populariti link saya telah meningkat 60-300 dalam masa enam bulan. Link-link ini berasal dari laman web berkualiti dan semua berbicara tentang website saya sebagai contoh. Tidak hairan website jumlah pengunjung saya meningkat secara dramatik!

Kelima. Sekarang bahawa anda mempunyai kualiti dan mungkin laman web yang sangat mapan, anda perlu beriklan. Iklan bisa sangat mahal, dan sering tidak bermanfaat. Jadi mengapa tidak memungkinkan orang untuk membuat wang menjual semula produk atau perkhidmatan anda?
Saya telah mendapati bahawa setiap laman web yang berjaya saya setup, mempunyai program sekutu. Tidak hanya program sekutu membolehkan anda untuk menerima lebih banyak pelanggan baru tetapi juga meningkatkan populariti link anda. Seperti yang anda semua tahu, meningkatkan populariti link anda adalah sesuatu yang kita semua cuba lakukan.

Saya telah menemui bahawa program sekutu adalah bahagian paling penting untuk setiap laman web yang menjual produk atau perkhidmatan. Tidak ada cara lain untuk mengalahkan populariti link percuma dan bonus tambahan dari penjualan tambahan anda tidak akan punya sebelumnya. Saya tidak boleh menjamin bahawa anda akan empat kali ganda pendapatan anda, tetapi maklumat yang diberikan di atas akan memastikan bahawa website anda mempunyai masa depan yang positif dan akan berjaya menjadi laman web yang berjaya. Saya telah menggunakan setiap contoh tunggal dalam pelaksanaan halaman saya saat ini, dan telah bekerja untuk saya. Tidak ada batas waktu untuk berapa lama akan memakan masa, walaupun saya telah menemui enam bulan laman tua boleh empat kali ganda pendapatan dalam masa enam bulan!