Wednesday, March 9, 2011

Empat Alasan Kenapa Anda Harus PERNAH Guna Animasi Dalam Lelong eBay anda

lelong penjual berpengalaman, atau mereka kurang percaya diri, sering ingin membuat senarai lelong mereka lebih dramatik dan menarik. Mereka takut kemungkinan bahawa pembeli akan bosan melalui lelong mereka dan berpaling dengan ketidakpedulian.

Oleh kerana itu, mereka beralasan, mereka akan bumbu pelelangan mereka dengan beberapa "animasi" - grafik yang berkelip, warna berubah, berputar, mengelilingi laman web.

Atau penjual mungkin seseorang teknologi yang mencintai mainan dan bangga akan kemampuannya untuk mencipta kesan yang tidak biasa.

Terlepas dari alasan mereka, unsur-unsur animasi pada halaman lelong hampir tidak pernah merupakan idea yang baik untuk empat alasan berikut:

1. Alih-alih menarik perhatian pada barang dagangan di lelong anda, pelanggan berpotensi anda boleh menonton bola berputar atau mengikuti Santa dan rusa nya melalui langit. Kami ingin total perhatian pelanggan pada soalan itu semua-penting: "Adakah saya ingin membeli widget ini atau tidak?" Gangguan yang tidak baik untuk dompet anda.

2. Animasi boleh membuat waktu buka lelong anda daftar lebih lama lagi. Saya telah menggunakan DSL empat tahun dan telah melupakan (happily!) bagaimana mengerikan itu adalah dengan menggunakan dialup. Namun, untuk banyak tempat di planet ini, kelajuan tinggi Sambungan hanya tidak tersedia. Untuk orang-orang ini, loading halaman anda mungkin mengambil selamanya, dan anda boleh yakin mereka tidak akan menunggu. Para ahli mengatakan bahawa rata-rata pengguna menghabiskan hanya 7 saat di laman web sebelum berangkat ke padang rumput hijau. Jika laman jualan anda masih loading, tidak ada penjualan bagi anda.

3. Perlu waktu bagi anda untuk mengetahui bagaimana dan apakah akan menggunakan animasi. Ini adalah masa yang akan lebih baik dihabiskan untuk menulis menyalin lebih menarik dan dinamik - copy yang akan mengubah calon pelanggan menjadi pembeli yang nyata. Orang perniagaan yang cerdas akan melayan waktu sebagai komoditi yang paling berharga dan menghabiskannya pada apa yang paling mungkin untuk mendatangkan jualan.

4. Banyak animasi ini hanya benar-benar mengganggu. Saya pribadi tidak menikmati melihat paparan yang berputar, berputar dan berkelip. Dua animasi khususnya menjengkelkan adalah mesej tak dapat dielakkan yang mengikuti atas dan ke bawah di sisi kiri halaman, terlepas dari mana aku mencari, dan "jejak" yang mengikuti mouse saya.

Sebahagian besar orang merasakan hal yang sama, tampaknya. Penjual perlu membuat semudah mungkin bagi orang untuk membeli, daripada membuang rintangan di jalan.

Apakah ada saat dimana gambar animasi dari setiap nilai dalam senarai lelong? Mungkin. Contohnya, jika anda menjual untuk desainer grafik maka unsur-unsur animasi mungkin sesuai. Seperti biasa, ujian, ujian, ujian adalah satu-satunya cara untuk benar-benar tahu.

Namun untuk kita semua orang - lupa glitter dan tumpuan pada barang dagangan anda. Itulah yang membuat kita beli.