Tuesday, March 8, 2011

Langkah Mudah Untuk Hands Off Passive Income

Jadi, anda ingin meningkatkan pendapatan Adsense anda? Masuk ke akaun AdSense anda, dan melihat statistik bulan lepas anda. Ada tiga bidang utama yang memberikan sumbangan terhadap pendapatan anda: Bentang, Clickthroughs dan Efektif BPT. Meningkatkan statistik anda dalam, atau lebih baik, semua dari ketiga bidang utama akan meningkatkan pendapatan Adsense anda.

Bentang

Bentang berapa kali laman web anda dengan iklan Adsense telah dilihat. Anda boleh meningkatkan Bentang dengan meningkatkan lalu lintas (sebaiknya lalu lintas disasarkan) ke laman web. Beberapa cara terbaik untuk meningkatkan lalu lintas disasarkan ke laman web anda meliputi:

-Membuat laman web yang lebih, dengan relevan, terfokus kandungan
-Menciptakan lebih banyak link ke laman web
-Daftar di website / s di bawah kategori yang relevan di direktori lebih
-Membuat Direktori laman web yang relevan di laman anda dan menerima yang relevan
link timbal balik
-Menulis artikel yang relevan, dengan maklumat laman anda di 'tempat sumber' di akhir setiap artikel, dan menghantarnya ke direktori artikel
-Beriklan dengan membayar per klik mesin carian seperti Google Adwords. www.Miva.com (dahulu www.FindWhat.com, www.YahooMarketing.com (dulu dikenali sebagai Overture) dan 100's orang lain. Ketika tempat terbaik untuk membayar pada info klik adalah www.payperclicksearchengines.com dengan senarai ubi 659 carian mesin.

Clickthroughs

Klik pada tayang adalah peratusan penonton yang mengklik iklan Adsense anda. Anda boleh meningkatkan Clickthroughs dengan meningkatkan perkaitan iklan Adsense di laman anda, dan dengan mengutak-atik format dan penempatan iklan anda.

Walaupun anda tidak boleh mendikte yang memaparkan iklan Adsense di laman anda, anda boleh
mempengaruhi perkaitan iklan dengan menjaga website terfokus. Jika setiap halaman di laman anda menumpukan kuat pada topik laman web, lebih mungkin nya bahawa iklan Adsense juga akan. Sebagai contoh, jika setiap laman web anda adalah tentang memancing, dan 'memancing' kata muncul beberapa kali pada setiap laman, maka tidak iklan Adsense anda akan berkaitan dengan memancing.

Cara terbaik untuk men-tweak format iklan anda dan penempatan adalah untuk melabur dalam Tracker Adsense, dan uji, uji, uji! Orang yang telah melakukan ini cenderung menunjukkan bahawa format terbaik adalah persegi panjang besar, dengan latar belakang dan batas warna yang sama dengan laman belakangnya, sehingga menggabungkan iklan ke dalam laman. Penempatan terbaik adalah terhadap pusat atau kiri atas paparan pertama halaman. Cuba cadangan pertama, dan kemudian menjejaki dan uji, untuk memastikan apa yang terbaik untuk laman anda.

BPT Efektif

BPT Efektif adalah ukuran dari pendapatan rata-rata, pada seribu klik. Anda boleh meningkatkan BPT berkesan anda dengan memilih topik yang menarik tawaran yang tinggi dari pengiklan Adsense, dan bangunan seluruh halaman dan halaman pada topik membayar lebih tinggi.

Walaupun Google tidak menerbitkan maklumat tentang tawaran Adsense, anda boleh mendapatkan idea yang baik dari topik membayar atas dengan melihat maklumat tentang tawaran Adwords, atau, dalam hal ini, tawaran di bayar per-klik enjin carian seperti Overture. Ada sejumlah alat kajian kata kunci yang tersedia, baik percuma dan berbayar, yang boleh membantu anda mencari topik membayar tinggi.

Formula

Jadi, sekarang anda mempunyai asas-asas meningkatkan pendapatan Adsense anda. Its formula sederhana:

-Membangun halaman dan halaman pada topik membayar tinggi untuk BPT Efektif terbaik.
-Format dan menempatkan iklan Adsense untuk Clickthroughs maksimum.
-Promosikan laman anda untuk mengarahkan lalu lintas disasarkan ke laman web Adsense untuk tayangan maksimum.