Tuesday, March 8, 2011

Dropship Grosir - 7 Rahasia Sukses Holiday dropshipping

Mula bercuti anda dropshipping di kaki kanan dengan ini 7 tips-tips yang akan membuat perniagaan lebih mudah bagi anda dan memberikan pelanggan-pelanggan anda pengalaman membeli-belah yang akan memiliki mereka datang kembali untuk lebih.

Tips # 1: Cari tahu apa tarikh akhir adalah untuk mendapatkan barang yang dipesan untuk mereka yang akan dihantar dalam masa untuk bercuti. Posting maklumat ini di laman web anda, serta emailing itu kepada pelanggan anda. Hal ini menjimatkan sakit kepala berurusan dengan pelanggan yang menempah untuk bercuti yang hadiah tidak tiba pada waktunya.

Tip # 2: Tawarkan pelanggan alasan untuk melakukan semua atau sebahagian besar dari belanja liburan mereka dengan anda. Petunjuk: mereka dapat mengelakkan keramaian bercuti ditakuti oleh item yang dihantar hak untuk pintu mereka. Alasan kedua adalah bahawa dengan melakukan semua belanja online mereka dengan anda mereka dapat menjimatkan penghantaran dengan menggabungkan semua ke dalam satu tempat.

Tip # 3: Tawaran khusus "Gift" pakej dari kumpulan item anda dan memberi pelanggan diskaun. dropship Banyak syarikat menawarkan hadiah ini "bakul" atau "kit" di sekitar bercuti toh. Pastikan anda "ciri-ciri" mereka di tempat yang menonjol di halaman rumah anda dan di newsletter anda. Ini memberikan kesan kepada penerima kurnia perasaan "dibungkus" sehingga merasa lebih seperti hadiah dari tempat penuh produk.

Tip # 4: Cari tahu apakah syarikat dropshipping menawarkan bungkus kado dan jika mereka menawarkan kepada pelanggan anda. Beberapa orang cinta ini kerana mereka mempunyai pakej dihantar kepada rakan-rakan dan kerabat yang jauh tidak akan dapat membuat ke acara keluarga untuk bercuti.

Tip # 5: Berikan pelanggan anda hari cuti "hadiah" sijil 10% atau lebih daripada tempahan lebih dari jumlah harga tertentu yang dibuat oleh tarikh specifed. Misalnya, untuk pesanan yang dibuat sebelum tarikh yang ordes harus dilakukan bagi mereka yang akan dihantar dalam masa untuk bercuti. Satu lagi yang popular ialah untuk menawarkan penghantaran percuma pada perintah di atas jumlah tertentu. Musim bercuti adalah untuk memberi, dan ketika anda memberikan pelanggan sebuah "hadiah" sijil mereka merasa seperti anda memiliki semangat bercuti.

Tip # 6: grafik bercuti Guna di website anda, tempahan, dan laman produk. Hal ini memberikan laman bercuti nyaman merasakan dan mendapatkan pelanggan di "mood" untuk berbelanja bercuti ketika mereka melawat laman anda.

Tip # 7: Ikuti dengan pelanggan anda selepas bercuti ke memastikan mereka mendapat apa yang mereka memerintahkan dalam saiz righe / warna, dll Membuat kemudahan bagi pelanggan-pelanggan anda untuk bertukar item untuk saiz yang tepat jika mereka perlu. Ini hanya perkhidmatan pelanggan yang baik, tetapi boleh sukar untuk mencari online. memudahkan bagi pelanggan anda dan mereka akan kembali.

Ini tips ini dapat membantu membuat pelanggan anda lebih puas dengan pengalaman mereka ketika membeli dari anda. khidmat pelanggan yang baik adalah kunci untuk mengulang perintah. Happy Holidays!