Wednesday, March 9, 2011

Google AdSense: 7 Tips Untuk Membuat Situs yang Membuat Wang

Memiliki halaman Google AdSense adalah cara yang bagus untuk menghasilkan wang. Dan untuk membuat halaman AdSense, yang harus anda lakukan adalah memiliki account Google AdSense (yang gratis), sebuah website atau blog (yang gratis), dan beberapa artikel (yang gratis jika anda menulis mereka sendiri). Setelah anda mendapatkan halaman anda dan berjalan, iklan AdSense akan disasarkan untuk kandungan anda.

Oleh kerana itu, mereka yang mencari kandungan anda akan datang, membaca artikel anda, dan mempunyai kebarangkalian tinggi yang tertarik dengan iklan disasarkan. Setiap kali seseorang mengklik iklan, anda dibayar! Iaitu, selama anda telah merancang halaman anda untuk memaksimumkan jumlah klik AdSense!

Mari kita lihat tujuh troubleshooting untuk membuat halaman AdSense yang mencipta wang.

# 1: Kepadatan Kata kunci

Sebelum anda meletakkan iklan di laman web anda, pastikan kepadatan kata kunci anda yang baik. Anda akan ingin memastikan bahawa hak jenis iklan yang ditempatkan di halaman anda. Sebuah cara bebas untuk menentukan apa iklan akan kelihatan seperti di laman anda adalah pergi ke http://www.resultsgenerator.com/adsense/ dan taip kata kunci anda. Anda kemudian akan dapat melihat apa iklan akan tampil di halaman anda.

Jika anda tidak menyukai apa yang anda lihat, maka anda tahu bahawa anda perlu membuat perubahan pada kata kunci anda! Anda boleh mendapatkan nasihat kata kunci dari Keputusan Generator dari Overture atau dari versi percubaan percuma Word Tracker.

# 2: Fokus

Tidak hanya akan iklan didasarkan pada kata kunci anda, tetapi mereka juga akan didasarkan pada kandungan anda. Anda pasti ingin kata kunci anda dan kandungan anda untuk mencocokkan sedekat mungkin.

# 3: Tulis kerap

Semakin banyak maklumat anda mempunyai lebih baik. Mengapa? Kerana kandungan yang anda miliki, semakin banyak pengunjung yang anda dapatkan. Banyak orang menyarankan bahawa anda menulis sebuah rencana baru setiap hari kerana tidak ada yang mahu kembali ke laman web anda untuk mencari mesej lama yang sama!

# 4: Pilih Format yang Tepat

AdSense membolehkan anda untuk memilih banyak format iklan yang berbeza. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa iklan yang lebih luas lebih berjaya. Format tiga besar adalah:

"Persegi panjang 336x280 besar
"Persegi panjang 300x250 menengah
"Pencakar langit lebar 160x600

Selain itu, link iklan 468x15 melintang di bawah Bar navigation juga merupakan pertaruhan yang baik.

# 5: Pengauditan Warna

Anda mempunyai pilihan untuk membuat iklan Google AdSense dalam warna pilihan anda. Hal terbaik untuk dilakukan adalah untuk membuat iklan aduk dengan skim warna laman anda. Anda perlu membuat warna sempadan dan warna latar belakang warna yang sama seperti laman web anda. Anda akan ingin warna teks anda baik untuk menjadi warna hitam atau dari kandungan utama anda.

Apabila membuat iklan Google AdSense anda dianjurkan untuk menggunakan skema warna dan gaya laman web anda sehingga iklan berbaur dengan baik. Iklan tanpa warna latar belakang dan batas perfom lebih baik daripada iklan dalam sempadan dengan warna latar belakang.

# 6: Pengauditan Kedudukan, Terlalu

Hal ini juga diketahui bahawa pengunjung ke website scan halaman untuk menentukan apakah itu layak untuk dibaca. Anda pasti ingin mereka melihat dan mengimbas iklan AdSense anda. Oleh kerana itu, tempat terbaik untuk meletakkan mereka adalah di bahagian kiri atas halaman anda atau langsung di bawah headline anda.

# 7: The Tingkatkan Jumlah

AdSense membolehkan anda untuk menggunakan hingga tiga unit AdSense pada halaman, dua kotak carian AdSense, dan satu unit link iklan. Menggunakan semua yang anda dapat meningkatkan kemungkinan mendapatkan wang.

Simpan tujuh tips dalam fikiran ketika membuat halaman AdSense anda dan anda akan mendapati bahawa klik anda kenaikan harga, sehingga meningkatkan wang anda membuat berpotensi.