Tuesday, November 23, 2010

Cari Produk Penjagaan Kulit Jerawat Itu Pekerjaan Untuk Anda

Masing-masing dari kita berbeza, dan tempat ini lebih jelas daripada di produk penjagaan kulit jerawat yang bekerja untuk kita masing-masing. Jerawat boleh menjadi keadaan menjengkelkan, dan mencari produk yang membuat perbezaan nyata terhadap high kulit kita boleh menjadi proses yang lambat trial and error. Tapi sementara kita masing-masing akan bertindak balas berbeza terhadap produk rawatan jerawat kulit yang berbeza, mengalami pelbagai peringkat pembaikan kulit kita, dapat membesarkan hati untuk mendengar produk jerawat yang telah bekerja bagi orang lain. Jadi jika anda tenggelam dalam laut yang luar biasa daripada pilihan yang berbeza, berikut adalah beberapa cadangan untuk anda bermula daripada beberapa produk jerawat tertinggi pesakit jerawat nyata.

Ada dua jenis utama produk jerawat - ubat oral, seperti Accutane, atau pil kontrasepsi yang mengatasi masalah dari dalam, dan penyelesaian topikal yang bekerja pada permukaan kulit anda, seperti pelbagai produk pembersih wajah. Yang terakhir biasanya baris pertama anda pertahanan dengan jerawat, dan ada produk jerawat banyak sekali sekitar yang boleh membuat perbezaan nyata untuk high kulit anda. Beberapa produk yang sedia boleh terlalu zat, yang boleh mengeringkan kulit anda berlebihan, pada gilirannya menyebabkan pengeluaran lebih dari sebum yang menyebabkan bintik-bintik, sehingga menggunakan produk ringan yang bijaksana, sekurang-kurangnya untuk memulakan dengan. Banyak produk jerawat baik atas mengandungi benzoil peroksida atau asam salisilat, yang keduanya dapat sangat berkesan dalam rawatan jerawat, sehingga mencari produk penjagaan kulit jerawat yang mengandung salah satu bahan.

Jerawat pesakit yang mengalami peningkatan dramatik dalam kulit mereka mengesyorkan penggunaan produk pembersih wajah yang baik sebagai langkah pertama dalam rutin penjagaan kulit mereka. Pesakit dijumpai pembaikan apabila menggunakan produk seperti pembersihan O2 Avon, Clinique's jerawat kulit pelbagai rawatan, produk Paula's Choice, Aveeno dan Mary Kay Timewise atau rentang Velocity. noda respon individu baik untuk penyelesaian topikal yang boleh digunakan selepas pembersih wajah, seperti cacat tongkat. Beberapa pesakit juga menyarankan penggunaan topeng atau kulit, yang dapat membantu menghilangkan kotoran dari kulit anda.

Berbagai macam produk penjagaan kulit jerawat yang tersedia saat ini dapat menjadi alat anda dalam perang melawan jerawat. Anda tidak perlu menderita lagi - anda hanya perlu mencari satu yang bekerja untuk anda.