Sunday, November 21, 2010

Bisnes Kecil 101: Ketidaktahuan Mematikan

perniagaan Amerika kecil lagi dalam peralihan. Banyak pekerja, sekarang bekerja dari rumah, tidak lagi terikat pada sebuah pejabat geografi dan kesengsaraan commuting. Ini adalah fenomena yang relatif baru dengan penggunaan pertumbuhan sektor letupan di masa depan. Kerana ini turbulen ekonomi telah memaksa perampingan, penstrukturan semula lepas pantai dan penutup di syarikat besar, banyak pengusaha baru telah lahir. Ini adalah orang, yang bukan tanpa lelah cuba mencari pekerjaan baru dan mungkin abadi nasib yang sama seperti dahulu berpengalaman, sekarang mulai usaha kecil dan menikmati faedah dan bahaya kerja mandiri.

Ada sebuah cerita lama mengatakan keputusan suatu Laksamana untuk melawan pertempuran melawan rintangan yang besar. Sepertinya ia mendekati pantai tanah yang musuh, dengan kekuatan yang lebih besar penutupan angkatan laut di dari belakang dan menjadi tentera yang besar mendekati dari tanah depan. Dia berdoa dan kemudian bercakap anak buahnya. Beliau juga mengumumkan bahawa pasukan perang mereka lelah akan mendarat di pantai depan, menggali dan mempersiapkan diri untuk pertempuran mendatang. Tidak ada kembali berbalik dan tidak ada alternatif lain. Ia memerintahkan kapal mereka dibakar setelah mereka mendarat. satunya pilihan mereka adalah untuk berjuang untuk menang atau binasa. Mereka mengalahkan musuh mereka kerana ia menyingkirkan jalan keluar lain. Mereka tetap pada tujuan hidup dan tidak lain.

Itu adalah sikap yang sama kita sebagai pengusaha harus mengambil. Kita tidak boleh dinafikan. Kita harus tumbuh dan berkembang atau perniagaan kita pasti akan binasa. Kita harus selalu mencari cara untuk bayaran pasaran-berkesan perniagaan dan meningkatkan jualan. Kita harus mengendalikan kos dan mempunyai arus kas yang cukup untuk operasi sehari-hari. Setiap kita harus terus-menerus, tanpa henti dan waspada. Sebagai CEO, kita adalah pengeluar, pasukan jualan, jabatan pemasaran, pejabat undang-undang, pejabat perakaunan, pengurus sumber manusia, IT manager, webmaster dan sebagainya. Kita tidak boleh semua kedudukan. Tugas kita adalah untuk menjual! Kita perlu mencari sumber-sumber kos yang berkesan untuk membantu kita tumbuh dan melindungi pelaburan kami dalam perniagaan kami.

Pertumbuhan internet telah mengubah pasaran kita. Tahun lalu, seorang pemilik usaha kecil diputuskan sepotong geografi pasaran dan mendirikan kedai. Pada masa ini, kedai yang biasanya terletak di sebuah pejabat di rumah pengusaha. sekarang pasaran dunia. Kos pemasaran produk dan berkomunikasi di seluruh dunia sangat rendah sehingga hampir semua orang boleh mengambil bahagian dalam revolusi ini. mel suara canggih, telefon, e-mel dan laman web e-dagang yang berkesan sekarang memberikan ilusi saiz dan keagungan bahkan untuk perniagaan rumahan terkecil. Pelanggan akhir biasanya tidak tahu apakah mereka pembekal tempatan atau seluruh dunia. Ia mungkin mengenakan kemeja dan dasi atau dalam piyama! Semua yang biasanya penting adalah bahawa pertukaran produk dan perkhidmatan yang telah berjaya dibuat untuk keuntungan.

Hal ini sangat penting bagi pengusaha kecil yang berpusat rumah untuk menyedari sumber yang sedia untuk saat dia membuat lompatan besar. Terlalu banyak orang melompat prematur dalam perniagaan hanya untuk gagal kerana perancangan yang buruk dan sumber kewangan yang mencukupi. Jangan terjebak dalam perangkap ini. Jangan berhenti dari pekerjaan anda sehingga anda mempunyai cukup wang tunai di tangan untuk membayar bil selama sekurang-kurangnya satu tahun ke usaha baru anda. Menjadi sedar dan mengembangkan sumber daya yang tersedia untuk anda. Anda ingin segala yang mungkin berlaku untuk anda ketika anda membuat lompatan iman ke dunia wirausaha.

Di sini, di South Carolina, kita mempunyai baki Perempuan Business Center (http://www.scwbc.org), sebuah divisi dari SCMEP, South Carolina Pengeluar Extension Perkongsian (http://www.scmep.org), salah satu terbaik yang tersedia untuk menyimpan rahsia perniagaan di semua peringkat di Negara kita. Negara-negara lain mempunyai program serupa model setelah kita. Ini adalah sumber kuasa yang luar biasa, sebahagian dibiayai oleh sumber daya negara dan swasta, terdapat di sedikit tanpa kos kepada pengusaha, dengan tujuan membantu pertumbuhan usaha kecil yang berjaya.

Ada juga berbagai majalah yang ditujukan untuk usaha kecil, bisnis rumahan, pemasaran, jualan, perakaunan, dll ... Dapatkan ditetapkan untuk ini dan sumber lain yang tersedia untuk anda. Baca penerbitan industri anda untuk tetap mengikuti kompetisi dan aspek-aspek lain dari kepentingan perniagaan anda.

Masalah undang-undang tunggal, masalah FACTA, kesalahan perakaunan atau miscue pemasaran boleh membuat anda keluar dari perniagaan. Dalam kes FACTA, keselamatan tidak cukup atau miskin pencatatan hari ini boleh menemui anda bertanggung jawab secara undang-undang untuk diterbitkan penipuan identiti pekerja yang tunggal, yang dapat berakhir menjadi sangat mahal. Tuntutan pertikaian tunggal atau penjual boleh mematikan anda ke bawah. Banyak pengusaha yang bodoh, tidak bersedia dan bawah-schooling berhubung dengan masalah ini dan lain-lain. Jangan terjebak dalam perangkap kebodohan mematikan.

Ada lebih peluang hari ini daripada dahulu bagi pengusaha bijaksana sedia. Dapatkan semua yang anda itik berturut-turut sebelum anda membuat lompatan naas itu ke pasaran dunia baru. Jadi pintar, belajar semua yang bisa anda secepat mungkin dan mengambil tindakan pada idea-idea anda. Seperti Laksamana, ditetapkan untuk menang dalam menghadapi apa yang mungkin tampaknya kesulitan besar.