Tuesday, March 8, 2011

Sebuah Pengantar Untuk Menjual di eBay for Profit

Tidak perlu genius untuk membuat wang di eBay, juga tidak mengharuskan anda untuk memiliki pengetahuan komputer khusus. Anda bahkan tidak perlu menjadi seorang pengusaha terampil, kerana eBay melakukan sebahagian besar pekerjaan untuk anda. Dengan lebih daripada 1.5 bilion paparan halaman per bulan dan lebih dari 1000 kategori, mereka membawa pelanggan KEPADA ANDA dan menjimatkan kos iklan yang sangat besar.

Tugas anda, kerana itu, adalah untuk membuat promosi dagang yang berjaya kepada pelanggan yang melihat lelong anda, dan melakukan yang tidak semudah seperti yang anda bayangkan. Anda akan bersaing dengan lebih dari dua juta penjual eBay lain, banyak dari mereka adalah veteran pada pemasaran online dan sangat berpengetahuan di ceruk pasar yang ditemui di Ebay. Jadi bagaimana anda bersaing dengan mereka? Jawapannya mudah: MAKLUMAT!

Panduan ini menyediakan maklumat yang diperlukan untuk maju di eBay dan memberi anda kelebihan segera lebih dari pesaing anda. Saya akan memberikan anda rahsia orang dalam pada perdagangan Ebay yang telah saya pelajari dari tahun jualan lelong online. Jika anda membaca panduan ini dengan teliti, anda akan dilengkapi dengan pengetahuan yang diperlukan untuk sebuah perniagaan rumahan yang sangat menguntungkan menjual apa saja di eBay.

EBay ==== ==== Langkah Pertama

Ini ke depan link anda directy untuk user baru eBay sign-up laman: http://ebay-register.auctionresourcenetwork.net

Langkah pertama: Masukkan semua maklumat yang diminta pada borang yang kemudian klik submit. Anda kemudian akan diteruskan ke laman di mana anda boleh memilih user ID eBay anda.

Langkah Kedua: Anda akan memerlukan nama unik ketika meminta ID pengguna. Anda mungkin juga mengiklankan nama syarikat anda untuk ID pengguna anda. Misalnya, Daripada "BobSellsoneBay99" yang terbaik untuk menggunakan nama syarikat anda, seperti, sesuatu "Bobs-Metro-Kamera" atau kesan itu. Saya fikir anda mendapatkan titik. Jika anda tidak mempunyai nama syarikat, hanya membuat satu up!

Langkah Tiga: Setelah selesai, anda hanya perlu untuk mengesahkan akaun eBay baru anda dengan menyemak e-mel anda. Hanya klik pada link "Pasti" dalam e-mel pengesahan untuk mengesahkan akaun baru anda. Langkah ini menegaskan permintaan anda untuk mendaftar untuk membeli dan menjual di eBay.

Langkah penting berikutnya adalah untuk mendapatkan set-up untuk menghantar dan menerima bayaran. Menjadi e-dagang dihidupkan jika anda mau. Kabar baiknya adalah ini sangat mudah dengan sebuah syarikat yang dimiliki eBay yang disebut "PayPal." PayPal membuat hal-hal yang sangat mudah untuk menghantar dan / atau menerima wang dengan kad kredit, akaun giro, atau baki akaun PayPal anda. Sign-up yang cepat, percuma dan mudah. Hanya klik link di bawah ini untuk diteruskan ke website PayPal: http://paypal.auctionresourcenetwork.net

Congrats! Anda sekarang sedia untuk mula membeli dan menjual di eBay!

Sekarang mari kita mula menjual. Pertama, anda akan perlu untuk menetapkan akaun eBay anda penjual. Sila ambil waktu untuk membaca semua tutorial dan "bagaimana" link eBay menyediakan: http://pages.ebay.com/help/basics/n-selling.html

Setelah anda mempunyai langkah-langkah awal selesai, anda berada di jalan untuk menjadi sangat berjaya eBay Power Seller!