Friday, March 11, 2011

Make Money Tearing Up Old Buku dan Majalah dan Jualan Mereka di eBay

Selama beberapa tahun terakhir saya telah merobek buku-buku lama dan majalah, dan menjual mereka di eBay. Lain rakyat "sampah" adalah keuntungan saya $ 20 masa - kadang-kadang lebih banyak - setiap hari!

Ini adalah perniagaan yang mudah dan barang-barang orang lain membuang dapat menarik tawaran sengit dan keuntungan luar biasa bagi saya dan penjual beruntung yang lain.

Kami menjual cetakan dan iklan, merenda dan kayu pola, buku resepi dan penerbitan yang lain ceruk pasar, bersama ratusan item lebih benar-benar berbeza, semua diambil dari buku, majalah dan surat khabar yang terdapat dalam profesi dan kos sangat sedikit.

Mari kita mulai dengan tua cetakan, mereka penjual sangat baik, terutama tema-tema popular seperti: haiwan, sukan (terutama golf dan perlumbaan kuda), royalti, muzik artis dewan, anak-anak topografi (nama lokasi) dan.

Sangat majalah awal mengandungi banyak hasil cetak, yang terbaik yang Illustrated London News, Grafik, Sketch, Sphere, dan semua yang anda lakukan adalah menghapuskan cetakan dengan hati-hati, potong pinggiran kasar, pakej untuk melindungi dan membuat mereka lebih menarik, maka senarai mereka di eBay .
Tips ini akan membantu anda memulakan perniagaan ini sangat menguntungkan:

* Frame anda cetak untuk tambahan pengaya nilai. Carilah tua (antik dan moden) bingkai foto pada jualan boot dan garasi, pasar loak dan pameran kolektor ', dan membuat titik melawat lelong di mana tempat frame boleh dibeli di murah.

* Memiliki hitam dan putih cetakan dan ukiran tangan berwarna dan tidak dipasang atau rangka untuk meningkatkan nilai cetak bahkan yang paling umum dan termurah.

* Berikan Sijil Keaslian. Ini hanyalah sehelai kertas, dengan atau tanpa batas dekoratif, yang memberi kesaksian yang mencetak adalah asli dan diambil dari sumber tertentu diterbitkan pada tarikh tertentu. Sijil ini selalu ditampal ringan untuk bahagian belakang cetak di atas gunung sehingga tidak dapat dihapuskan dan ditambah ke cetak lain yang diperolehi di tempat lain.

* Buatlah listing anda untuk mencetak ubi dan termasuk butiran yang mungkin menarik penawar dan pastikan anda menyertakan kata mereka mungkin gunakan untuk mencari produk seperti milik anda.

* Pastikan listing anda termasuk usia, tema, tarikh dan sumber cetakan anda.

* Jika buku asli anda adalah khusus, mengatakan edisi pertama, atau edisi terhad, katakan demikian dalam listing anda. Untuk orang-orang melihat listing anda mungkin membuat perbezaan antara jualan dan memberikan produk anda yang meleset.

* Perhatikan baik-baik memadam cetakan dari penerbitan. Kita cenderung tengah membuka buku dan ganda kembali pada dirinya sendiri, sehingga sangat mudah untuk menghancurkan atau melemahkan tulang belakang dan kerananya melonggarkan laman.

* Sebuah tempat yang bagus untuk mendapatkan high gunung yang sangat murah ada di eBay itu sendiri. Pergi ke kemudahan carian, permintaan mencari item tempatan (begitu banyak tersedia, tidak layak melihat jarak jauh), dan menggunakan kata kunci seperti: "gunung", "gunung gambar", dan menunggu pilihan bagus pembekal untuk muncul , item menjual beberapa dengan lelong, yang lain menawarkan "Beli Sekarang".

* Apabila anda menemui pembekal yang baik melekat pada orang itu dan bahkan membeli barang-barang mereka di luar dari eBay tanpa melanggar peraturan-peraturan eBay tentu saja.


Ada yang lebih dari hanya print, anda perlu memilih daripada lusinan produk yang berbeza untuk menjual, semua dari buku-buku lama dan majalah, dan hanya beberapa minit pekerjaan mudah. Adakah saya mengatakan "bekerja", ini tidak bekerja, ini adalah hal menarik!