Thursday, March 10, 2011

Buit Duit dengan blogging

Anda telah membuat blog dan blog anda adalah didedikasikan untuk industri niche. Pernahkah anda berfikir bahawa blog boleh menghasilkan wang untuk anda? Kami akan terlihat di sini, di artikel cara, dan sarana, untuk menghasilkan wang blogging. Mari pertama kita lihat apa yang merupakan prasyarat bagi sebuah blog diperlukan untuk membuat wang:

1. Blog harus didedikasikan untuk ceruk pasar.
2. Dikemaskini secara teratur.
3. link Cukup kembali (Jangan bimbang untuk itu pengajuan Direktori akan. cukup untuk memulakan dengan)
4. Baik host blog atau aplikasi (blogger, Xanga atau TypePad disarankan), dan
5. rencana berkualiti tinggi atau item berita yang disokong dengan gambar.

Dapatkan kriteria di atas di tempat dan Hore ... Anda sedia untuk Make Money Blogging.

Top 5 Cara Menghasilkan Uang Blogging

Mari sekarang kita lihat di atas 5 cara untuk menggunakan yang anda boleh menghasilkan wang blogging:

1. Google Adsense
Google Adsense memberikan iklan teks dan gambar ke laman-laman rasmi / blog bergantung pada isi website. kod Kecil diperlukan untuk dimasukkan di lokasi yang betul pada halaman web dan Google secara automatik mengenali halaman. saham Google pendapatan itu akan dari pengiklan setiap kali pengunjung mengklik iklan tersebut.

Google bil pemasang iklan harga per klik (PPC). Pengiklan diwajibkan untuk membayar hanya jika pengunjung mengklik apapun pada iklan mereka. Mereka tawaran terhadap satu sama lain untuk kata kunci untuk dapat menerima penempatan yang lebih baik dan dengan demikian harga untuk setiap kata kunci berbeza antara satu sama lain. Lebih baik untuk memilih kata kunci untuk blog anda yang membayar $ quality per klik.

2. Amazon
Program Amazon Associate adalah salah satu cara penting untuk membuat wang blogging. Amazon Associate Program memberikan peluang untuk website / blog Penerbit untuk mempromosikan produk apapun dari persediaan dengan menambah kod yang sedia ke website mereka / blog, yang, ketika diklik oleh pengunjung, membawa mereka ke laman produk yang relevan. Setelah pengunjung membeli produk, pemilik blog akan dikompensasi dengan yuran.

3. BlogAds
Anda boleh menggunakan BlogAds sebagai alat yang efektif untuk mempunyai kawalan yang lebih baik atas pengiklan di blog anda. Anda boleh menganalisis dan membandingkan keuntungan anda dengan salah satu lembaga dalam talian anda. BlogAds boleh dengan sederhana ditetapkan sebagai perkhidmatan pengiklanan yang digunakan untuk web log atau blog. Dari jumlah wang yang dihasilkan oleh BlogAds, itu tetap 20% dan sisa wang yang dibayar kepada anda melalui PayPal atau cek.

Perkhidmatan Alternatif:

• Crispads merupakan rangkaian yang berguna difokuskan pada blog. Anda boleh meletakkan iklan anda di blog mereka menggunakan Crispads. Anda boleh memindahkan melalui mereka RSS / ATOM feed yang membantu dalam menghasilkan pendapatan.
• Tagword - Hal ini serupa dengan BlogAds. Ini membuat anda memilih iklan dan harga mereka.

Pengguna boleh memasang iklan berasaskan teks di laman tersebut dalam hitungan minit dan iklan akan dipaparkan langsung di website.

4. Program Gabungan
program afiliasi anda boleh membantu anda menghasilkan banyak wang untuk produk dan perkhidmatan. Banyak laman web menawarkan anda untuk menjadi ahli sekutu. Program-program sekutu dapat memberikan liputan yang lebih baik dan pendedahan mendalam dengan produk. Suruhanjaya untuk jualan berbeza sesuai dengan high jualan produk, dan strategi pemasaran yang terlibat. Anda boleh mengumpul maklumat yang berkaitan dengan yuran dengan melihat ke dalam katalog Saham Link dan persimpangan Suruhanjaya.

5. Mesej Link
Link teks telah muncul keluar menjadi bentuk terbaik menghasilkan wang sumber-sumber yang boleh anda gunakan bukan mengacaukan atau mengerumuni halaman dengan iklan. Anda tidak perlu untuk membuat link teks yang jelas di laman web anda. Link ini dapat bertindak sebagai nilai tambahan untuk halaman anda dan juga akan membantu untuk mempromosikan peringkat laman web lain. Pada sebahagian besar kes, anda akan menemui teks link ini ditempatkan di bahagian bawah laman web. Bagian terbaik dari strategi ini adalah bahawa penerbit menghantar dan menerima link sebagai pasaran terus berkembang.