Monday, March 7, 2011

9 Alasan Untuk Apakah Internet Terkini patungan Pada ebay

eBay ATAS perniagaan rumah yang paling popular di Amerika Syarikat, tapi itu bukan tanpa masalah. Banyak telah mencuba untuk berjaya tetapi gagal kerana kebingungan atas apa produk untuk dijual, jumlah raksasa pesaing, copy dan kecurian gambar dari penjual lain dan eBay dan Paypal yang makan menjadi keuntungan.

Salah satu cara untuk mengelakkan hal ini rawa, walaupun, adalah untuk melakukan Joint Venture dengan penjual eBay ditubuhkan. Hal ini membolehkan rakan JV untuk membina mailing list sendiri dan menjual produk dari eBay.

Ada beberapa keuntungan ini cara melakukan perniagaan di eBay:

1. Ketidakpastian terbesar bagi calon penjual eBay adalah apa produk untuk dijual. Kadang-kadang penjual risiko wang dalam jumlah yang besar pada produk belum dicoba, hanya untuk kehilangan pelaburan mereka, menjadi asid dan menyerah. Dengan Joint Venture tidak ada risiko kecuali beberapa jam waktu.

2. Kerana tidak ada lelong disenaraikan di eBay, tidak ada yang dapat mencuri menyalin atau gambar dari penjual JV - kerana tidak ada untuk menyalin. Akibatnya, kita menjadi tak terlihat - tak seorang pun tahu kita ada dan aspek tersembunyi ini memiliki banyak keuntungan.

3. JV eBay biasanya dilakukan dengan produk digital yang bisa langsung didownload. Ini bagus untuk setiap pengusaha kerana autoresponder murah bererti bahawa perniagaan turun nya ditangani melalui autopilot. Kontras ini dengan cara yang biasa berurusan di eBay yang melibatkan puluhan list, ratusan atau bahkan ribuan tempat.

4. eBay dan Paypal mempunyai banyak peraturan. Sangat mudah untuk berehat beberapa tanpa disedari, dan bahkan penjual yang paling jujur melakukannya dari masa ke masa. Seorang peniaga JV tidak bertanggung jawab untuk eBay, bagaimanapun, tetapi hanya untuk pelanggan.

5. Seorang penjual JV tidak pernah langsung daftar di eBay, sehingga mengelakkan kos eBay dan Paypal.

6. PowerSellers berjaya memiliki jumlah besar pelanggan dan ada banyak butiran pentadbiran yang terlibat. Menerapkan sistem jualan boleh kos masa dan wang kerana tanpa memperhatikan detail pakej tidak akan dihantar secara tepat masa, bayaran tidak akan tepat, item akan dihantar kepada pembeli yang salah, dan sebagainya. Pasangan JV menghilangkan semua itu kerana semua transaksi dapat disalurkan melalui sistem lepas tangan.

7. menjual eBay hidup atau mati melalui sistem 'umpan balik'. umpan balik negatif dapat membunuh jualan langsung dan kurangnya maklum balas menyebabkan pembeli untuk hesitite dan memilih penjual yang lain. Komen benar-benar relevan untuk suatu penjual Joint Venture kerana dia menggunakan reputasi penjual lain dipilih dengan cermat. Dia tahu sebelumnya bahawa maklum balas mereka high quality atau dia tidak melakukan transaksi dengan mereka.

8. penjual berpengalaman kadang-kadang mengheret peniaga lebih bijaksana dalam perang harga. Dalam panik atas jualan, mereka bodoh memotong harga, memulakan reaksi berantai yang menghasilkan tawaran tulang telanjang yang membolehkan seorang pun untuk membuat wang. Seorang penjual Joint Venture mengambang tenang di atas cegukan tersebut di pasaran.

9. Terbaik dari semua, seorang penjual JV tidak puas hati dengan penjualan satu kali. Dia memusatkan usahanya di sebuah mailing list pelanggan senang bahawa dia boleh menjual kepada lagi dan lagi dan lagi. Dengan cara ini, tidak hanya dia memastikan keuntungan repeate, tapi ia mendapat bayaran untuk membuat senarai ini, daripada harus membayar orang lain untuk nama.

Dengan 147.000.000 yang pengguna berdaftar, eBay adalah sumber terbaik disasarkan, pembeli Net-cerdas di web. Dengan menempatkan bersama-sama Joint Venture berurusan dengan penjual yang ditetapkan, siapapun boleh menambah sejumlah besar pembeli berkualiti ke database mereka secara cekap dan murah.