Sunday, November 21, 2010

Dasar dan Prosedur Digunakan sebagai Pengurusan Kunci

Pengurus mengetahui kesulitan mendapatkan orang untuk melakukan hal yang benar dengan cara yang betul. Dan pekerja perlu keahlian dan pemahaman tentang cara hal-hal yang harus dilakukan. Tetapi bagaimana anda mendapatkannya di jadi sebenarnya tongkat? Jawapannya adalah dasar yang jelas dan prosedur.

Cepat Sampaikan Apa Benar

Pengurus dapat menyampaikan hal-hal cara yang tepat harus dilakukan dengan dasar dan prosedur, dan mereka boleh melakukannya dengan lebih cepat daripada sebelumnya dengan dokumen pra-bertulis. Ini kelajuan operasi standard prosedur organisasi keberkesanan projek untuk mendapatkan hasil.

Buat Strong Operasi Prosedur

manual jabatan-menumpukan memberikan kesempatan yang sangat baik untuk membuat kuat, konsisten Standard Operations Prosedur di beberapa fungsi. Ini termasuk penjimatan tambahan masa dan sumber. Jabatan yang menguntungkan dengan hasil yang baik meliputi:

• CEO Pengurusan - Membangun sistem pengurusan prosedur yang berkesan berdasarkan amalan terbaik untuk seluruh organisasi
• CFO Controller - Menyederhanakan pekerjaan sebagai CFO atau Controller, dan kelajuan pembangunan Perakaunan menyeluruh dan manual SDM
• Pengurus Kualiti ISO 9001 - ISO 9001 Membuat dasar kualiti dan manual prosedur dengan dasar prewritten, prosedur dan bentuk
• Pengurus Sumber Manusia - Membuat dasar SDM dan manual prosedur dengan dasar prewritten, prosedur dan bentuk
• Security Manager - Membuat prosedur kemudahan keselamatan yang lengkap dan pemulihan bencana rencana

Customize Perniagaan apapun

Ketika meneliti penyelesaian yang berkesan, isi harus baik diteliti dan mengikuti format standard industri. Selain itu, aplikasi seperti dokumen-dokumen MS Word berasaskan standard prosedur operasi harus mudah untuk mengedit dan sederhana untuk menyesuaikan untuk setiap perniagaan atau organisasi.

Memanfaatkan Essential Prosedur

Pengurusan mesti mempunyai penyelesaian untuk melaksanakan sistem dasar seluruh mereka dengan prosedur penting dalam satu ringkas, format yang konsisten. Dan mereka boleh melakukannya secara berkesan dan cekap kerana dokumen pra-tertulis:

• Penjimatan masa kajian
• Meningkatkan prosedur penulisan
• Kelajuan pembangunan dasar
• Meringankan mengedit dokumen
• Meningkatkan pengetahuan dasar
• Menyederhanakan pelaksanaan

Hak Dokumen

Pemilik perniagaan dan eksekutif perlu memilih pra-dasar bertulis dan prosedur pakej khas diciptakan untuk lingkup pengurusan tertentu. Dan memilih salah satu yang mengenalpasti peranan dan keperluan mereka.